// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

تیتراژ آغازین سریال Cowboy Bebop نتفلیکس

شبکه آنلاین استریم‌محور نتفلیکس در رویداد Tudum به نمایش تیتراژ آغازین سریال Cowboy Bebop پرداخت؛ یک لایواکشن ساخته‌شده از روی انیمه‌ای بسیار محبوب و معروف.

رویداد Tudum نتفلیکس پرشده از آثار متفاوت این شبکه‌ی آنلاین بود؛ از سندمن تا ویچر. این وسط خیلی‌ها که می‌خواستند بدانند اقتباس لایواکشن انیمه Cowboy Bebop با بازی جان چو و الینا سیتین چه‌طور به نظر می‌رسد. حالا با چند تصویر و صدالبته یک ویدیو رسمی، همه پاسخ اولیه‌ی سوالات خود در این رابطه را گرفته‌اند. راستی نتفلیکس این اثر را یک وسترن فضایی پرشده از سکانس‌های اکشن خطاب کرده است.

اسپایک اسپیگل در این تیتراژ به چشم می‌خورد و موسیقی یوکو کانو، آهنگساز انیمه کابوی بیباپ همچنان خاص و شنیدنی به گوش می‌رسد. نتفلیکس او را راضی به آهنگ‌سازی برای این لایواکشن کرد؛ حرکتی که با استقبال بسیاری از طرفدارها روبه‌رو شد. آن‌هایی که انیمه Cowboy Bebop را می‌شناسد، به خوبی می‌دانند که چه‌قدر تیتراژ آغازین آن خاص و به یاد ماندنی از پس درگیر کردن مخاطب برمی‌آید. به همین خاطر تعجبی ندارد که نتفلیکس هم کمپین تبلیغاتی اصلی سریال Cowboy Bebop را با تیتراژ ابتدایی کلید بزند.

دانلود ویدیو از آپارات

در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) می‌توانید هر ۱۰ قسمت سریال Cowboy Bebop نتفلیکس را تماشا کنید.


منبع YT/Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده