// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷

مشخص شدن وضعیت تایلر در اولین تیزر فیلم Extraction 2

کریس همسورث به‌صورت رسمی اعلام کرد که پس از پایان فیلم Extraction، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی چه اتفاقی برای تایلر ریک افتاد.

اگر فیلم Extraction سم هارگریو به تهیه‌کنندگی برادران روسو و با نقش‌آفرینی گلشیفته فراهانی و کریس همسورث (بازیگر نقش تور در دنیای سینمایی مارول) را تماشا نکرده‌اید و نمی‌خواهید که داستان آن برای شما اسپویل نشود، از خواندن ادامه‌ی این متن صرف‌نظر کنید. زیرا بازیگر اصلی فیلم استخراج حالا در رابطه با وضعیت پروتاگونیست اثر پس از پایان یافتن فیلم اول صحبت کرده است. ما طی دقایق نهایی آن اثر دیدیم که تایلر تیر خورد. اما نمی‌دانستیم که آیا جان خود را از دست داد یا زنده ماند.

حالا می‌دانیم که فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 در استرالیا انجام می‌شود تا ادامه‌ی قصه‌ی این مبارز حرفه‌ای را ببینیم. پس او زنده مانده است. نتفلیکس در رویداد Tudum که به سریال‌ها و فیلم‌های مورد انتظار این شبکه‌ی آنلاین استریم‌محور اختصاص دارد، به نمیش نخستین تیزر رسمی این دنباله پرداخت. البته در اکثر ثانیه‌های این تیزر همان سکانس کلیدی فیلم Extraction سال ۲۰۲۰ را مجددا تماشا می‌کنیم. باتوجه‌به تعداد بسیار زیاد بینندگان فیلم Extraction هیچ تعجبی ندارد که قسمت دوم آن پرخرج‌تر و گسترده‌تر از قسمت اول باشد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع YT/Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده