// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

تریلر نیمه اول فصل آخر سریال Ozark نتفلیکس

نتفلیکس در رویداد Tudum به نمایش بخش‌هایی از فصل آخر سریال Ozark با بازی جیسون بیتمن پرداخت.

خانواده‌ی بیرد بازمی‌گردد و حالا با تهدیدهایی بزرگ‌تر از همیشه مواجه است. فصل آخر سریال Ozark در دو بخش از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد و همچنان پروسه‌ی فیلم‌برداری را پشت سر می‌گذارد. این خبر به‌صورت رسمی توسط جیسون بیتمن، بازیگر نقش مارتی بیرد اعلام شد.

اوزارک طی سال‌های اخیر موفق به جلب توجه رسانه‌ها و تماشاگرهای مختلف شده است. همچنین اگر به جوایز تلویزیونی هم اهمیت بدهید، احتمالا بارها نام این اثر را میان نامزدها و حتی برندگان مراسم‌ها دیده‌اید. حالا باید دید که آیا چهارمین و آخرین فصل سریال Ozark با ۱۴ قسمت می‌تواند داستان را به یک پایان‌بندی قدرتمند و لایق ستایش برساند؟

دانلود ویدیو از آپارات

الی استروکر، بازیگر برنده جایزه تونی و ورونیکا فالکون، بازیگر سریال Queen of the South در فصل چهارم به سریال Ozark می‌پیوندند. اگر می‌خواهید این درام تحسین‌شده با ۳۲ نامزدی جوایز امی را بهتر بشناسید، شاید بخواهید سراغ مطالعه‌ی نقد سریال Ozark در زومجی به قلم سینا طهمورثی بروید. رویداد Tudum نتفلیکس همچنان در حال پخش است و به‌زودی اخبار بیشتری را راجع به فیلم‌ها و سریال‌های مختلف این شبکه آنلاین استریم‌محور تقدیم مخاطب‌ها می‌کند.


منبع Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده