// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۲۵

صداگذاری جک بلک و آنیا تیلور جوی در انیمیشن ماریو

استودیو Illumination در همکاری با شرکت نینتندو مشغول ساخت انیمیشن ماریو است که حالا هم زمان اکران آن را می‌دانیم و هم فهرست بازیگرهایی را مشاهده کردیم که در آن به صداگذاری در نقش شخصیت‌ها می‌پردازند.

همکاری ایلومینیشن با نینتندو انقدر جدی شده است که رئیس این استودیو انیمیشن‌سازی توانست تبدیل به اولین عضو غیرژاپنی هیئت مدیره‌ی شرکت ژاپنی معروف و محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی شود. حالا می‌دانیم که کدام بازیگرهای معروف انگلیسی‌زبان قرار است صداگذارهای شخصیت‌های اصلی انیمیشن ماریو باشند.

آنیا تیلور-جوی، بازیگر اصلی مینی‌سریال The Queen's Gambit این‌جا نقش پرنسس پیچ (Princess Peach) را دارد و کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد دنیای سینمایی مارول در نقش ماریو صحبت خواهد کرد. در این فیلم انیمیشنی که ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر ۱۴۰۱) روی پرده‌های نقره‌ای سینماهای آمریکا شمالی اکران می‌شود، چارلی دی به‌عنوان لوئیجی را صداگذاری کرده است؛ بازیگری که بسیاری از تماشاگرها او را با سریال It's Always Sunny in Philadelphia می‌شناسند.

جک بلک وظیفه‌ی صداگذاری شخصیت Bowser را برعهده دارد و ست روگن قرار است تبدیل به Donkey Kong شود. کیگان-مایکل کی در نقش Toad، فرد ارمیسن در نقش Cranky Kong، کوین مایکل ریچاردسون در نقش Kamek و سباستین منیسکلکو در نقش Spike از جمله بازیگرهای دیگر انیمیشن ماریو هستند. تمامی این اطلاعات راجع به فیلم .Super Mario Bros توسط شیگرو میاموتو بزرگ در نینتندو دایرکت ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام شدند.

جک بلک، صداگذار نقش Bowser در انیمیشن ماریو

یونیورسال که پارک‌های نینتندو را خارج از ژاپن می‌سازد، به‌عنوان صاحب استودیو ایلومینیشن طبیعتا پخش‌کننده‌ی انیمیشن ماریو در جهان خواهد بود

سری Despicable Me، مینیون‌ها، انیمیشن Hop، لوراکس، انیمیشن Sing، مجموعه‌ی زندگی مخفی حیوانات خانگی و انیمیشن The Grinch آثار استودیو Illumination هستند که توانست طی چند سال اعتبار قابل توجهی برای خود کسب کند.

نینتندو ظاهرا انقدر از این همکاری راضی است که آن را به پروژه‌های بیشتر شرح و بسط می‌دهد. پس عجیب نیست اگر طی سال‌های آتی شاهد چند انیمیشن براساس بازی‌های مختلف شرکت نینتندو از سوی استودیو ایلومینیشن باشیم.

ارون هاروت و مایکل جلنیک که سازندگان انیمیشن Teen Titans Go و انیمیشن Teen Titans Go! To the Movies هستند، به کارگردانی انیمیشن ماریو می‌پردازند. متیو فوگل، نویسنده‌ی انیمیشن Minions: The Rise of Gru و فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part هم نویسنده‌ی اصلی فیلم‌نامه بوده است. شیگرو میاموتو و کریس ملاداندری به‌عنوان تهیه‌کنندگان اصلی انیمیشن Mario معرفی شده‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده