نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

اشاره به همکاری بتمن و فلش در تصویر جدید فیلم The Flash

اندی موشیاتی، کارگردان فیلم The Flash تصویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که به همکاری دو شخصیت فلش و بتمن در این فیلم اشاره می‌کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash همچنان در بریتانیا ادامه دارد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی منتشر شده است. اندی موشیاتی، کارگردان فیلم The Flash که پیش از این چندین تصویر مختلف را با طرفداران به اشتراک گذاشته بود، حالا تصویر جدیدی را منتشر کرده که در آن ظاهرا شاهد ترکیبی از لوگو بتمن نسخه مایکل کیتون و فلش با بازی ازرا میلر هستیم که درواقع این تصویر به همکاری این دو شخصیت در طول فیلم اشاره می‌کند:

اشاره به همکاری بتمن و فلش در تصویر جدید فیلم The Flash

البته پیش از این از تصاویر مفهومی فیلم نیز از این همکاری خبر داشتیم. همچنین در این تصویر، لوگو فلش روی لباس و لوگو بتمن قرار گرفته است که به خوبی شاهد لباس شوالیه تاریکی با بازی مایکل کیتون هستیم. شخصیت بتمن قرار است نقش مهمی در اتفاقات فیلم The Flash داشته باشد و نسخه مایکل کیتون شوالیه تاریکی نقش کلیدی در داستان فیلم خواهد داشت. مایکل کیتون پیش از این در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی نقش بتمن را در دو قسمت فیلم Batman به کارگردانی تیم برتون بر عهده داشت. بااین‌حال، ظاهرا قرار است شاهد حضور بتمن نسخه بن افلک نیز باشیم.

داستان فیلم The Flash نیز با الهام از خط داستان کمیک Flashpoint نوشته شده است که در آن بری آلن قرار است در دنیاهای موازی سفر کند و در آن با نسخه دیگری از بتمن نیز ملاقات خواهد کرد. ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده