نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶

نمایش یک میمون آدمکش در اولین تریلر انیمیشن جدید مارول

هولو و بخش تلویزیونی مارول اولین تریلر انیمیشن Hit-Monkey را منتشر کردند که در پایان تاریخ پخش این انیمیشن مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Hit-Monkey منتشر شده است. در طول تریلر با شخصیت هیت مانکی و دنیای اتفاقات این انیمیشن بیشتر آشنا می‌شویم که شاهد استایل انیمیشن متفاوت آن با دیگر انیمیشن‌های مارول نیز هستیم. سریال Hit-Monkey توسط بخش تلویزیونی مارول تولید شده و قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) از شبکه هولو پخش شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال هیت مانکی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Hit-Monkey داستان یک میمون آدمکش را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام از یک گروه جنایتکار ژاپنی است. شخصیت هیت مانکی توسط دنیل وی و دالیبور تالاجیچ خلق و برای اولین‌بار شاهد معرفی این شخصیت در شماره اول کمیک Hit-Monkey که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، بودیم. به‌نظر می‌رسد که در سریال هیت مانکی قرار است شاهد اکشن و صحنه‌های بزرگسالانه زیادی باشیم. 

فرد تاتاسیور صداپیشگی هیت مانکی و جیسون سودیکیس صداپیشگی برایس، معلم و راهنما هیت مانکی را که اکنون مرده و در حال راهنمایی این میمون آدمکش در قالب یک روح است، در انیمیشن Hit-Monkey بر عهده دارند. جرج تاکی در نقش شینجی یوکوهاما، الیویا مان در نقش آکیکو، الی ماکی در نقش هاروکا و نوبی ناکانیشی در نقش ایتو، دیگر صداپیشگان سریال Hit-Monkey هستند که شاهد حضور آن‌ها در انیمیشن جدید مارول خواهیم بود.

انیمیشن Hit-Monkey درواقع یکی از ۴ انیمیشنی است که قرار بود برای شبکه هولو توسط بخش تلویزیونی مارول تولید و منتشر شود. سریال MODOK، اولین انیمیشن مارول برای هولو بود که بهار امسال پخش شد، اما دو انیمیشن دیگر به‌نام‌های Tigra & Dazzler Show و Howard The Duck پیش از اینکه ساخته شوند، لغو شدند. جاش گوردون و ویل اسپیک وظیفه ساخت انیمیشن Hit-Monkey را بر عهده دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده