نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

انتشار یک ویدیو کوتاه از سریال Suicide Squad با بازی جان سینا

شبکه HBO Max یک ویدیو کوتاه از سریال Peacemaker با بازی جان سینا را منتشر کرده است که در آن گوشه‌ای از این سریال نمایش داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر کوتاهی از سریال Peacemaker منتشر شده است. در حاشیه مراسم امی امسال، شبکه HBO و HBO Max یک تریلر مونتاژ شده از فیلم‌ها و سریال‌های آینده خود را منتشر کردند که در بخشی از این تریلر، شاهد تیزر تریلر کوتاهی از سریال پیسمیکر هستیم. این سریال درواقع اسپین‌آف فیلم The Suicide Squad است که در طول این ویدیو کوتاه که زمانش حدود ۱۱ ثانیه است، شاهد بازگشت پیسمیکر با بازی جان سینا هستیم و چند صحنه اکشن کوتاه نیز نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمرکز سریال Peacemaker قرار است روی نیروهای ویژه‌ای باشد که با چیزی فاجعه‌بار که زمین را تهدید می‌کند، مواجه خواهند شد. این سریال اکشن براساس فیلم The Suicide Squad تولید شده و حوادث آن قرار است پس از حوادث این فیلم جریان داشته باشد. درواقع در صحنه پس از پایان فیلم شاهد حضور این تیم ویژه هستیم که حالا قرار است از پیسمیکر برای اهداف و خطرات جدیدی استفاده کنند.

جان سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، فردی استروما، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است. گان در مجموع ۵ قسمت از سریال Peacemaker را کارگردانی کرده و وظیفه کارگردانی سه قسمت دیگر بر عهده جودی هیل، روزمری رودریگز و برد اندرسون بوده است.

سریال Peacemaker قرار است در هشت قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max منتشر شود. سریال Suicide Squad قرار است در رویداد DC Fandome نیز حضور داشته باشد که انتظار می‌رود اولین تریلر سریال پیسمیکر منتشر و همچنین تاریخ شروع پخش این سریال اعلام شود. این رویداد آنلاین قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده