نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۴

خداحافظی احساسی دنیل کریگ با عوامل فیلم جیمز باند

یونیورسال و MGM ویدیویی از پایان فیلم‌برداری فیلم No Time To Die منتشر کردند که در آن شاهد سخنرانی خداحافظی دنیل کریگ در مقابل عوامل تولید فیلم جیمز باند هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی از پایان فیلم‌برداری و تولید فیلم No Time to Die منتشر شده است که در آن شاهد سخنرانی خداحافظی دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند هستیم. در این ویدیو که به زمان پایان فیلم‌برداری آخرین فیلم James Bond با حضور دنیل کریگ تعلق دارد، شاهد سخنرانی بسیار احساسی او هستیم که از تمامی عوامل تولید تشکر کرد. این نکته را هم باید اضافه کنم که این ویدیو مال زمان حال نیست و اخیرا منتشر شده است. کریگ نقش جیمز باند را از سال ۲۰۰۶ و با بازی در فیلم Casino Royale بر عهده داشت.

او در ادامه در فیلم‌های دیگری چون فیلم Quantum of Solace در سال ۲۰۰۸، فیلم Skyfall در سال ۲۰۱۲ و فیلم Spectre در سال ۲۰۱۵ نقش مامور 007 را بر عهده داشته است. همچنین فیلم No Time to Die قرار است پنجمین و آخرین حضور کریگ در نقش جیمز باند باشد. فیلم زمانی برای مردن نیست، با مدت زمان ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه یا به عبارتی ۱۶۳ دقیقه به طولانی‌ترین فیلم مجموعه 007 تبدیل شده است. در ادامه می‌توانید سخنرانی احساسی دنیل کریگ را با زیرنویس فارسی تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم No Time To Die داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌رهبری شخصی به‌نام سافین به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته هستند.

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است.

فیلم No Time to Die برای اکران در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده