// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲

فیلم The Purge 6 ساخته خواهد شد

فرانک گریلو، بازیگر ۵۶ ساله‌ی آمریکایی گفت که ششمین قسمت سری فیلم The Purge ساخته می‌شود و او در آن اثر سینمایی حضور دارد.

فیلم The Purge 6 ساخته می‌شود و فرانک گریلو در آن بازی می‌کند. خبر ساخت ششمین فیلم The Purge 6 توسط همین بازیگر تایید شد که برخی از تماشاگرها او را به خاطر نقش‌آفرینی در جایگاه کاراکتر براک راملو (Crossbones) در دنیای سینمایی مارول می‌شناسند.

فیلم The Purge سال ۲۰۱۳، فیلم The Purge: Anarchy سال ۲۰۱۴، فیلم The Purge: Election Year سال ۲۰۱۶، فیلم The First Purge سال ۲۰۱۸ و فیلم The Forever Purge سال ۲۰۲۱ درکنار سریال ۲ فصلی The Purge این مجموعه را تشکیل می‌دهند. عده‌ای تصور کرده بودند که فیلم پنجم قرار است حداقل تا چندین و چند سال سری فیلم The Purge را به پایان برساند. اما دیگر می‌دانیم که قسمت ۶ فیلم پاکسازی هم ساخته خواهد شد. گریلو می‌گوید که فیلم جدید متمرکز روی شخصیت لئو بارنز با بازی او خواهد بود.

گویا جیمز دموناکو کارگردان این فیلم جدید خواهد شد؛ شخصی که سه‌گانه‌ی نخست مجموعه را شخصا نویسندگی و کارگردانی کرد، اما در تیم تولید فیلم‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ فقط نقش فیلم‌نامه‌نویس را داشت. فرانک گریلو از تعهد تیم به ساخت قسمت ششم و هیجان خود برای آن گفت. دموناکو به‌تازگی پروسه‌ی نوشتن فیلم‌نامه را به پایان رسانده است.

گریلو می‌گوید: «او به‌زودی فیلم‌نامه را برای من می‌فرستد. من شدیدا هیجان‌زده هستم. واقعا ساخت فیلم‌های The Purge را دوست دارم». مخاطب‌ها آخرین بار شخصیت لئو بارنز را در فیلم The Purge: Election Year، محصول سال ۲۰۱۶ دیدند. حالا باید صبر کرد و دید باتوجه‌به اتفاقاتی که در فیلم The Forever Purge رخ دادند، او اکنون در این جهان داستانی چه وضعیتی دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده