نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

پیوستن یک بازیگر جدید به تیموتی شالامی در فیلم Wonka

کیگان-مایکل کی پس از توافق با برادران وارنر در فیلم Wonka هنرنمایی خواهد کرد. فیلم Wonka درباره‌ی منشا داستانی ویلی ونکا خواهد بود.

طبق گزارش نشریه ددلاین کیگان-مایکل کی بعداز توافق با شرکت برادران وارنر به‌جمع بازیگران فیلم Wonka اضافه شده است. این فیلم درباره‌ی داستان زندگی و منشا شخصیت ویلی وانکا از فیلم شناخته‌شده‌ی چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی (Charlie and the Chocolate Factory 2005) است. داستان Wonka قبل از تأسیس معروف‌ترین کارخانه شکلات سازی روایت می‌شود و مربوط‌به ماجراجویی‌ها و اتفاقات دوران جوانی ویلی وانکا است. هنوز نمی‌دانیم این بازیگر چه نقشی را در فیلم ایفا خواهد کرد. همچنین قبلا اعلام شده بود که تیموتی شالامی نقش ویلی را در فیلم Wonka بازی می‌کند.

کیگان-مایکل کی که قبلا به‌خاطر مجموعه کمدی Key and Peele جایزه امی را ازان خود کرده بود، اخیرا در آثار متعددی حضور داشته است. Key and Peele که از شبکه Comedy Central پخش شد، یک مجموعه کمدی منحصربه‌فرد است که توانسته است طرفداران زیادی برای خود دست‌وپا کند. از جمله این آثار می‌توان‌به سریال کمدی-موزیکال !Schmigadoon، انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania، فیلم رایان مورفی به‌نام The Prom و فیلم Pinocchio از دیزنی پلاس (با حضور تام هنکس) اشاره کرد.

پال کینگ، کارگردان فیلم Pinocchio، وظیفه کارگردانی Wonka را برعهده دارد. دیوید هیمن تهیه‌کننده فیلم خواهد بود و لوک کلی و الکساندرا دربیشیر در تیم تهیه‌کنندگان حضور دارند. همچنین مایکل سیگل به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی اعلام شده است.

نظر شما درباره‌ی فیلم Wonka و حضور کیگان-مایکل کی در آن چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع DEADLINE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده