نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۲

تمدید سریال Only Murders in the Building با بازی سلنا گومز برای فصل دوم

شبکه هولو از تمدید سریال Only Murders in the Building با بازی استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز برای فصل دوم خبر داده است.

مدتی می‌شود که پخش سریال Only Murders in the Building از شبکه هولو آغاز شده و تا به امروز ۵ قسمت از فصل اول این سریال کمدی از Hulu پخش شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو از تمدید سریال کمدی محبوب خودش برای یک فصل دیگر خبر داده است. هولو روز گذشته از تمدید زودهنگام سریال Only Murders in the Building برای فصل دوم خبر داد، اما از دادن اطلاعات بیشتری در مورد فصل دوم این سریال کمدی خودداری کرد.

سریال Only Murders in the Building یک سریال کمدی، معمایی و جنایی است که به ماجراهای سه غریبه‌ی شیفته‌ی جنایت‌های واقعی می‌پردازد که ناگهان خودشان را درگیر یک پرونده‌ی اسرارآمیز می‌بینند و باید برای حل آن اقدام کنند. اتفاقات این سریال کمدی در ساختمان آرکونیا در نیویورک جریان دارد که تمرکز آن روی سه شخصیت چارلز هیدن ساویج، بازیگر محبوب دهه ۸۰ میلادی برای بازی در سریال‌های کارآگاهی، الیور پتنوم، کارگردان ورشکسته تئاتر و میبل مورا، زن جوان و مرموزی که کار ناتمامی در ساختمان آرکونیا دارد، است که حالا این سه شخصیت باید معمای قتلی را حل کنند.

سلنا گومز، استیو مارتین و مارتین شورت در مراسم تیم کونو در قسمت دوم سریال Only Murders in the Building

استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، ارن دومینگوئز، ایمی رایان، جکی هافمن، ناتان لین، تینا فی، جولیان چیهی و استینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، استیو مارتین وظیفه ساخت سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان را نیز بر عهده داشته که جان هافمن به او در ساخت این سریال کمدی کمک کرده است. انتظار می‌رود سازندگان و بازیگران اصلی سریال Only Murders in the Building برای فصل دوم آن نیز بازگردند.

سریال Only Murders in the Building توانسته است رکورد افتتاحیه تعداد بینندگان سریال‌های اورجینال کمدی شبکه هولو را بشکند و همچنین توانسته نقدهای بسیار مثبتی هم از منتقدان دریافت کند. ازطرفی سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان پر بیننده‌ترین سریال کمدی روی سرویس VOD نیز بوده است که باعث می‌شود تا تمدید این سریال خیلی غافلگیر کننده نباشد. فصل اول سریال Only Murders in the Building در ۱۰ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود فصل دوم این سریال کمدی نیز با همین تعداد قسمت تولید و پخش شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده