نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۱

انتشار اولین تصویر رسمی از سریال Suicide Squad با بازی جان سینا

سرانجام اولین تصویر رسمی از سریال Peacemaker منتشر شده است که در آن شاهد حضور پیسمیکر با بازی جان سینا و اعضای تیم جدیدش هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وب‌سایت EW اولین تصویر رسمی سریال Peacemaker را منتشر کرده است. این سریال اکشن براساس فیلم The Suicide Squad تولید شده و حوادث آن قرار است پس از حوادث این فیلم جریان داشته باشد. این در حالی است که در ابتدا گفته می‌شد این سریال قرار است یک اثر پیش درآمد باشد که حالا ظاهرا مشخص شده آن‌ها تصمیم داشتند تا پایان قسمت جدید فیلم Suicide Squad را فاش نکنند. در هر حال در این تصویر شاهد حضور پیسمیکر با بازی جان سینا درکنار چهره‌های آشنا و جدیدی هستیم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جان سینا در نقش پیسمیکر در کنار تیم جدیدش در سریال Peacemaker

در این تصویر شاهد بازگشت ایجنت اکونوموس با بازی استیو ایجی و ایجنت هارکورت با بازی جنیفر هالند از A.R.G.U.S هستیم که در حال ملاقات با پیسمیکر و تیم جدید او هستند. اعضای این گروه شامل شخصیت Murn با بازی چاکوودی ایووجی، آدبایو با بازی دانیل بروکس و ویجیلانتی با بازی فردی استروما می‌شود. ما درواقع می‌دانیم که Murn یک مزدور تحت نظر آماندا والر بوده و آدبایو قرار است دوستی غیر منتظره‌ای را با پیسمیکر برقرار کند. انتظار می‌رود در رویداد DC Fandome شاهد انتشار اولین تریلر سریال Peacemaker باشیم.

جان سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، فردی استروما، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است. گان در مجموع ۵ قسمت از سریال Peacemaker را کارگردانی کرده و وظیفه کارگردانی سه قسمت دیگر بر عهده جودی هیل، روزمری رودریگز و برد اندرسون بوده است.

سریال Peacemaker قرار است در هشت قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max منتشر شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده