نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۴

ساخت سریالی جدید براساس فیلم Batman با محوریت شخصیت پنگوئن

شبکه HBO Max در حال ساخت سریالی اسپین‌آف براساس فیلم The Batman است که تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت پنگوئن باشد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال اسپین‌آف دیگری براساس فیلم The Batman برای شبکه HBO Max در دست ساخت است. این سریال قرار است براساس شخصیت شرور و منفی پنگوئن ساخته شود و ظاهرا HBO Max قصد دارد تا دنیای فیلم جدید بتمن را در شبکه خودش ایجاد کند و توسعه دهد. مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman و دیلان کلارک، تهیه‌کننده فیلم بتمن، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

کالین فارل نقش پنگوئن را در فیلم The Batman بر عهده دارد که سازندگان سریال با فارل برای حضور او در سریال Penguin و بازی دوباره در نقش ازوالد کابلپات تماس گرفته‌اند. بااین‌حال، هنوز توافقی رخ نداده و قراردادی امضا نشده است. همچنین لورن لی‌فرانک، شورانر سریال Impulse و نویسنده سریال Agents of SHIELD برای نوشتن فیلمنامه به سریال پنگوئن اضافه شده است. تمرکز سریال Penguin قرار است روی ظهور ازوالد کابلپات در دنیای زیرزمینی و جرم و جنایت شهر گاتهام باشد.

سریال پنگوئن درواقع قرار است دومین سریالی باشد که براساس فیلم The Batman در دست ساخت است و پیش از این در تابستان گذشته ساخت سریالی با محوریت پلیس شهر گاتهام برای شبکه HBO Max تایید شده بود. از دیگر سریال‌های در دست ساخت دی سی برای شبکه HBO Max می‌توان به سریال Green Lantern، سریال Peacemaker، سریال Justice League Dark و سریال DMZ اشاره کرد. همچنین سریال Titans و سریال Doom Patrol از جمله سریال‌های در حال پخش DC از این شبکه هستند.

فیلم The Batman برای اکران در  تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده