نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

حضور ونوم و کارنیج در پوستر جدید فیلم Venom 2 با بازی تام هاردی

پوستر جدیدی از فیلم Venom: Let There Be Carnage منتشر شده است که در این پوستر شاهد حضور دو شخصیت ونوم و کارنیج درکنار هم هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Venom: Let There Be Carnage منتشر شده است. در این پوستر که درواقع یک بنر است، شاهد حضور ونوم با بازی تام هاردی و کارنیج با بازی وودی هارلسون هستیم که هر دو شخصیت نیمی از صورت آن‌ها سیمبیوت و نیمی دیگر صورت ادی براک و کلیتوس کسدی است. پیش از این در فیلم Venom نیز شاهد چنین پوستری بودیم که حالا در فیلم Venom 2 نیز پوستری مشابه و اینبار با حضور کارنیج و کلیتوس کسدی طراحی و منتشر شده است:

پوستر دوالیتی فیلم Venom: Let There Be Carnage با حضور تام هاردی در نقش ادی براک و ونوم و وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی و کارنیج

مدتی پیش بود که مدت زمان و درجه سنی فیلم Venom: Let There Be Carnage مشخص شد. فیلم Venom 2 قرار است با درجه سنی PG-13 اکران شود که باتوجه‌به اکران فیلم Venom با این درجه سنی، قابل انتظار بود. همچنین مدت زمان فیلم ونوم 2 نیز قرار است تنها ۹۰ دقیقه باشد تا این فیلم به یکی از کوتاه‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل شود. مدت زمان فیلم ونوم که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، حدود ۱۱۲ دقیقه بوده است.

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.

فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) اکران شود. فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ ‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده