نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶

تاریخ اکران فیلم جدید Mad Max یک سال عقب افتاد

برادران وارنر از عقب افتادن اکران فیلم Furiosa که اسپین‌آف پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road به مدت یک سال خبر داده است.

سرانجام مهر گذشته بود که ساخت اسپین‌آف و پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road رسما تایید و اعلام شد که تمرکز این فیلم قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا باشد که در این فیلم قرار است با نسخه جوانی این شخصیت ملاقات کنیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Furiosa عقب افتاده است. قسمت جدید فیلم Mad Max در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود، اما برادران وارنر اعلام کرد که فیلم جدید مد مکس قرار است با حدود یک سال تأخیر در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) اکران شود.

در حال حاضر دلیل این موضوع مشخص نشده، اما ظاهرا زمان شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم Furiosa نیز با تأخیر مواجه شده است. جرج میلر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده دارد که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه آن به میلر کمک خواهد کرد. همچنین آنیا تیلور جوی نقش نسخه جوانی ایمپریتر فیوروسا را در فیلم Furiosa بر عهده دارد و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت شارلیز ترون باشیم. یحیی عبدالمتین دوم و کریس همسورث، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم اکشن تایید و اعلام شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Furiosa در دسترس نیست و جرج میلر هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Three Thousand Years of Longing با بازی ادریس البا و تیلدا سوئینتن، است. فیلم Mad Max: The Wasteland، دیگر فیلم در دست ساخت از دنیای مد مکس است که این فیلم دنباله فیلم اصلی است که تام هاردی برای بازی در نقش مکس دیوانه باز خواهد گشت، اما وضعیت این پروژه مشخص نیست. پیش از این گلدیس برجیکلیان، وزیر نیو ساوت ولز استرالیا از فیلم Furiosa به‌عنوان بزرگ‌ترین فیلمی که قرار است در استرالیا تولید شود، یاد کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده