// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

برنامه بانجی برای ساخت فیلم و سریال از روی بازی Destiny

استودیو بانجی که اکنون دیگر کاملا به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند و طی ۱۰ سال اخیر فقط بازی Destiny و بازی Destiny 2 را عرضه کرد، می‌خواهد جهان این مجموعه را گسترش بدهد.

امروز بانجی با سری بازی Destiny شناخته می‌شود و خواه یا ناخواه باید پذیرفت گیمرهایی در نسل جدید هستند که اصلا میراث غنی آن و آثار این استودیو از سال ۱۹۹۱ تا سال ۲۰۱۰ را نمی‌شناسند. به همین خاطر اصلا عجیب نیست که شرکت آمریکایی و موفق مورد بحث بخواهد جهان مجموعه بازی Destiny را در مدیوم‌های دیگر هم شرح‌وبسط بدهد؛ از تلویزیون تا سینما. پس اگر علاقه‌مند به Destiny هستید، می‌توانید منتظر بزرگ‌تر شدن آن باشید.

بانجی در حال استخدام یک تهیه‌کننده‌ی اجرایی ارشد جدید است؛ شخصی که مطابق توصیف آگهی منتشرشده باید سری بازی Destiny را به مدیوم‌های تلویزیون، سینما، کتاب، کمیک و داستان صوتی برساند. بانجی نمی‌خواهد کار را به‌صورت مستقل انجام بدهد. بلکه تهیه‌کننده‌ی اجرایی مورد بحث باید موفق به پیدا کردن، انتخاب و راهنمایی شرکت‌های درست برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها شود. او باید با شرکت یا شرکت‌های مدنظر همکاری کند و با ارائه‌ی واکنش‌های درست به آن‌ها سبب شود که تیم‌های دیگر بتوانند اسطوره‌شناسی جهان مجموعه Destiny را خارج از بازی‌ها گسترش بدهند.

بانجی می‌خواهد این آثار هم برای طرفدارها بتوانند لذت فراوان را به ارمغان بیاورند و هم وارد ذهن و قلب مخاطب‌هایی جدید شوند. شخصی که می‌خواهد توسط بانجی برای این شغل استخدام شود، باید تجربه‌ی کار روی آثار انیمیشنی و سریال‌های تلویزیونی داشته باشد. مسئولیت‌های فراوانی به این فرد سپرده خواهند شد و بانجی ظاهرا جدیت زیادی در انتخاب نهایی به خرج می‌دهد.

لحظه حماسی و احساسی بازی Destiny 2

اگر شخص مورد نظر در انتشار رمان‌های گرافیکی و کتاب‌های داستانی هم تجربه‌ی خوبی داشته باشد، بانجی آن را یک امتیاز مثبت موقع ارزیابی وی در نظر می‌گیرد. در هر حالت به‌نظر می‌رسد که حداقل موقع برداشتن نخستین قدم‌ها توسط بانجی برای گسترش جهان سری بازی دستینی و رساندن آن به مدیوم‌هایی غیر از ویدیوگیم، شاهد آثار انیمیشنی خواهیم بود؛ نه سریال یا فیلم لایو-اکشن.

امروز سری بازی Destiny، جامعه‌ای بزرگ و تشکیل‌شده از طرفدارهای وفادار و پروپاقرص را کاملا همراه‌با خود می‌بیند. عرضه‌ی بیشتر و بیشتر محتوا برای بازی Destiny 2 نیز باعث شده است که عشق خیلی از آن‌ها به مجموعه افزایش پیدا کند؛ درحالی‌که برای آپدیت‌ها و DLCهای در حال ساخت نیز هیجان‌زده هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده