نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷

اکران همزمان فیلم Halloween 2 در سینماها و شبکه آنلاین یونیورسال و NBC

یونیورسال از تغییر برنامه اکران فیلم Halloween Kills خبر داد و حالا این فیلم ترسناک قرار است به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز از تغییر نحوه پخش فیلم Halloween Kills خبر داده است. دنباله فیلم Halloween حالا قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک که به یونیورسال و NBC تعلق دارد، اکران شود. این در حالی است که این فیلم ترسناک اخیرا در جشنواره فیلم ونیز در بخش غیر رقابتی به نمایش درآمده و نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده است.

فیلم هالووین در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. این فیلم ترسناک درنهایت موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار که شامل ۱۵۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کند. نسخه ۲۰۱۸ فیلم Halloween ادامه مستقیم قسمت اصلی است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد و داستان مابقی قسمت‌ها را نادیده گرفت. فیلم Halloween 2 نیز دنباله قسمت جدید فیلم هالووین است که قرار است دارای یک دنباله دیگر نیز باشد که فیلم Halloween 3 سال آینده اکران خواهد شد.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، جودی گریر، اندی متیچاک، آنتونی مایکل هال، کایل ریچاردز، رابرت لانگ‌استریت، نانسی استفانز، چارلز سایفرس و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Kills حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends بازگشته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده