نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸

بازگشت باب ادنکیرک به پشت صحنه تولید فصل پایانی سریال Better Call Saul

باب ادنکیرک، بازیگر نقش ساول گودمن با انتشار تصویری از بازگشت خود به پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul خبر داده است.

ماه گذشته بود که باب ادنکیرک، بازیگر نقش ساول گودمن در پشت صحنه فیلم‌برداری فصل پایانی سریال Better Call Saul دچار سکته قلبی شد و در ادامه شاهد بستری شدن این بازیگر در بیمارستان بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باب ادنکیرک به پشت صحنه فیلم‌برداری فصل ششم و پایانی سریال بهتره با ساول تماس بگیری بازگشته است. ادنکیرک با انتشار تصویری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، تایید کرد که از روز چهارشنبه این هفته به پشت صحنه تولید فصل ششم سریال Better Call Saul بازگشته است.

بازگشت باب ادنکیرک به پشت صحنه تولید فصل ششم سریال Better Call Saul

ادنکیرک در پیام خود گفت از اینکه به پشت صحنه تولید سریال بازگشته، خوشحال است و همچنین از چری مونتسانتو، گریمور سریال نیز بابت گریمش و اینکه باعث می‌شود او زشت نباشد، تشکر کرد. پس از سکته اخیر اندکیرک، فیلم‌برداری فصل پایانی سریال Better Call Saul برای مدت کوتاهی متوقف شد، اما پس از یک دوره نسبتا کوتاه، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل ششم سریال بهتره با ساول تماس بگیری بدون حضور ادنکیرک از سر گرفته شد که طبق انتظار، صحنه‌هایی که او در آن حضور ندارد، در این دوره جلوی دوربین رفته‌اند.

ادنکیرک نامزد دریافت ۴ جایز امی برای بازی در نقش ساول گودمن است که پیش از این شاهد حضور او در سریال Breaking Bad بودیم که بازی وی با تحسین زیادی مواجه شده بود. او حالا نقش این شخصیت را در سریال Better Call Saul که اسپین‌آف پیش درآمد برکینگ بد است، بر عهده دارد. سریال بهتره با ساول تماس بگیری مانند سریال Breaking Bad در ایالت نیو مکزیکو فیلم‌برداری می‌شود.

باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو و تونی دالتون در نقش لالو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند پنج فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل پایانی سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان و پیتر گولد خواهد بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده