// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹

اکران فیلم ترسناک Malignant با درجه سنی بزرگسال در چین

فیلم ترسناک Malignant به کارگردانی جیمز وان تبدیل به اولین فیلم ترسناک هالیوودی با درجه‌ی سنی بزرگسال شد که مجوز اکران در کشور چین را به‌دست آورد.

کشور چین قوانین سفت‌وسختی موقع صدور مجوز پخش برای آثار خارجی دارد. به همین خاطر تا به امروز حتی یک فیلم سینمایی با درجه‌ی سنی بزرگ‌سال (R) از هالیوود هم نتوانسته بود به‌صورت قانونی در چین اکران شود. حالا شرایط با فیلم Malignant به کارگردانی جیمز وان تغییر می‌کند. این فیلم ترسناک از امروز (۱۰ سپتامبر) همزمان در سینماهای چین و شبکه‌های آنلاین استریم‌محور این کشور اکران می‌شود.

حتی فارغ از آن که تا به امروز هیچ‌وقت فیلم‌های هالیوودی دارای درجه‌ی سنی R در اکران داخل چین موفق نبودند، در کل فیلم‌های ترسناک به‌سادگی فرصت پخش قانونی و کسب درآمد در چین را به‌دست نمی‌آورند. اما ظاهرا همکاری نیو لاین سینما و شرکت Atomic Monster با سرمایه‌گذار چینی (Starlight Media) باعث شد که اتفاقی غیرمنتظره رخ بدهد. حالا قطعا استودیوهای هالیوودی با دقت مشغول بررسی شرایط می‌شوند تا بتوانند به اکران برخی از پروژه‌های بزرگ‌سالانه یا ترسناک آتی خود در کشور چین فکر کنند.

آنابل والیس در نقش مدیسون نشسته روی زمین در اتاقی تاریک در فیلم Malignant

فیلم Malignant در آمریکا توسط شرکت برادران وارنر به سینماها و شبکه آنلاین HBO Max رفته است. به همین خاطر اکنون طبیعتا بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا بدون پرداخت پول مشغول دانلود نسخه‌ی Web-Dl آن هستند. باید صبر کرد و دید که اثر ترسناک مورد بحث چه‌قدر می‌تواند درآمد کسب کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده