نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۶

انتشار اولین تریلر انیمیشن Injustice

برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن Injustice را منتشر کرد که در آن شاهد مبارزه سوپرمن با بتمن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Injustice منتشر شده است. در اولین تریلر این انیمیشن که با الهام از بازی Injustice: Gods Among Us ساخته شده، شاهد قتل لوئیس لین توسط جوکر هستیم که در ادامه بتمن متوجه برنامه مرگبار جوکر می‌شود. حالا سوپرمن در تلاش است تا مسیر متفاوتی را نسبت به دوران لیگ عدالت در پیش بگیرد و بتمن نیز تصمیم دارد تا جلوی سوپرمن را بگیرد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Injustice را ازطریق یوتیوب IGN تماشا کنید.

جاستین هارتلی برای صداپیشگی سوپرمن، انسون مونت برای صداپیشگی بتمن، جانت وارنی برای صداپیشگی واندر وومن، کوین پولاک برای صداپیشگی جوکر به‌همراه جاناتان کنت و فران طاهر برای صداپیشگی رأس الغول، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Injustice حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن پرداخته‌اند. در انیمیشن اینجاستیس قرار است شاهد شخصیت‌های بیشتری نیز باشیم که هنوز فهرست کامل آن منتشر نشده است.

طبق خلاصه داستان انیمیشن Injustice، جوکر، سوپرمن را فریب داده است تا لوئیس لین را بکشد و حالا مرد پولادین از کنترل خارج شده است. سوپرمن در ادامه تصمیم می‌گیرد تا کنترل زمین را بر عهده بگیرد و او حالا تمام کنترل زمین را در اختیار گرفته است. پس از این اتفاقات بتمن تیمی با گروهی از همفکرانش تشکیل می‌دهد تا جلوی سوپرمن را بگیرد. مت پیترز، کارگردان انیمیشن Justice League Dark: Apokolips War، وظیفه کارگردانی انیمیشن Injustice را براساس فیلمنامه‌ای از ارنی آلت‌بیکر، نویسنده انیمیشن Batman: Hush بر عهده داشته است.

انیمیشن Injustice قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در بازار خانگی عرضه شود. انیمیشن اینجاستیس که یک انیمیشن بلند خواهد بود، دارای نسخه دیجیتالی، بلوری و 4K Ultra HD است که تمامی نسخه‌ها در این تاریخ عرضه خواهند شد. درواقع انیمیشن اینجاستیس قرار است چند روز پس از برگزاری DC FanDome امسال پخش شود که البته دارای پنل نیز در این رویداد دیجیتالی خواهد بود. رویداد DC FanDome سال ۲۰۲۱ قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده