نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶

اولین تریلر فیلم Matrix 4 با بازی کیانو ریوز منتشر شد

برادران وارنر طبق وعده خود امروز اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections با بازی کیانو ریوز را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections منتشر شد. برادران وارنر طبق وعده‌ای که داده بود، امروز این تریلر را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از فیلم The Matrix 4 است. تریلر با شخصیت نئو آغاز می‌شود که اکنون توماس اندرسون است و در حال صحبت با یک روانشناس با بازی نیل پاتریک هریس دیده می‌شود. نئو در حال دیدن رویاهایی مثل فلش‌بک از دنیای ماتریکس است و به‌نظر می‌رسد که او اکنون در دنیای واقعی گیر کرده و راه فراری از روزمرگی ندارد.

در ادامه شاهد ملاقات نئو با ترینیتی هستیم که حالا یکدیگر را نمی‌شناسند، اما ظاهرا حس می‌کنند که قبلا هم را جایی دیده بودند. نئو در طول تریلر قرص‌های آبی زیادی مصرف می‌کند. طبق تریلر به‌نظر می‌رسد که نئو تلاش می‌کند تا دوباره با دنیای ماتریکس ارتباط برقرار کند، اما شاید درنهایت او تنها یک برنامه کامپیوتری بوده که حالا بیشتر خاطراتش حذف شده است. در طول اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections شاهد حضور مورفیوس جوان نیز هستیم که فعلا دلیل جوان شدن آن مشخص نیست و در ادامه شخصیت‌های جدید این قسمت نیز دیده می‌شوند.

البته در طول تریلر فیلم The Matrix Resurrections، شاهد شباهت زیاد گریم و ظاهر نئو با جان ویک نیز هستیم که درواقع اصلا تفاوتی با یکدیگر ندارند. پیش از این قرار بود فیلم‌برداری این فیلم با فیلم John Wick 4 به‌صورت پشت سر هم انجام شود که البته تولید فیلم جان ویک 4 در ادامه عقب افتاد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections را ازطریق یوتیوب برادران وارنر تماشا کنید.

کیانو ریوز در نقش نئو در اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران و از سرویس استریم HBO Max منتشر شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده