نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۶

انتشار تریلر جدید فیلم ترسناک Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت

فوکس فیچرز تریلر جدیدی از فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت و با بازی آنیا تیلور جوی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Last Night in Soho منتشر شده است. این فیلم ترسناک داستان الوئیز، یک طراح مد جوان و مشتاق را دنبال می‌کند که به شکل اسرارآمیزی توانایی سفر به دهه ۶۰ میلادی را به‌دست می‌آورد که در آن‌جا با سندی، خواننده و الگو خود آشنا می‌شود. مسافرت در زمان همیشه دارای پیامد‌هایی است. او فقط با سندی ملاقات نمی‌کند، بلکه ظاهرا او یک مسافر در بدن سندی است. درواقع ظاهرا هر اتفاقی که برای سندی رخ دهد، برای الوئیز هم اتفاق خواهد افتاد.

در تریلر جدید فیلم Last Night in Soho که درواقع تریلر نهایی فیلم است، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم ترسناک هستیم که ما را با بخش‌های بیشتری از داستان فیلم نیز آشنا می‌کند؛ از جمله تلاش الوئیز برای حل پرونده مرگ سندی در گذشته و فاش کردن قاتل او. این تریلر وعده یک فیلم جذاب و متفاوت از ادگار رایت را می‌دهد و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Last Night in Soho را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

آنیا تیلور جوی در نقش Last Night In Soho

توماسین مک کنزی، آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، جسی می لی، سینوو کارلسن، مایکل آجائو، لیزا مک‌گریلز و مارگارت نولان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Night In Soho حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World، فیلم Shaun of the Dead، فیلم The World's End و فیلم Hot Fuzz، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه (به‌همراه کریستی ویلسون-کنز) فیلم Last Night In Soho را بر عهده داشته است.

فیلم Last Night in Soho برای اکران در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم ترسناک اخیرا در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شده و توانسته نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان نیز دریافت کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده