نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۲

ظاهر بسیار متفاوت پاتریک ویلسون در تصویر جدید فیلم Aquaman 2

جیمز وان تصویر دیگری از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور پاتریک ویلسون با ظاهری بسیار متفاوت هستیم.

از تیرماه امسال، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom رسما آغاز شد و به‌تازگی اولین تصاویر از لباس جدید آکوامن با بازی جیسون موموآ منتشر شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدید دیگری از فیلم Aquaman 2 منتشر شده که در آن شاهد ظاهر متفاوت پاتریک ویلسون در نقش ارم ماریوس ملقب به اوشن مستر هستیم. در این تصویر که توسط جیمز وان منتشر شده و درکنار ویلسون ایستاده، ظاهرا ارم ماریوس که برادر ناتنی آکوامن است، از زندان فرار کرده و او حالا ظاهری شبیه به تام هنکس در فیلم Cast Away پیدا کرده است:

پاتریک ویلسون و جیمز وان در پشت صحنه فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

جیمز وان قصد دارد تا فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را با الهام از یک فیلم علمی تخیلی و ترسناک ایتالیایی به‌نام Planet of the Vampires که در دهه ۶۰ میلادی پخش شد، تولید و منتشر کند و به همین منظور دیوید لزلی جانسون را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Aquaman 2 انتخاب کرد. لزلی جونز سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌های ترسناکی مثل فیلم The Orphan و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را در کارنامه خود دارد و همچنین فیلمنامه چند قسمت از سریال The Walking Dead را نیز نوشته است.

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن و پیلو اسبک، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Aquaman 2 قرار است دارای پنل در رویداد DC FanDome باشد که رویداد سال ۲۰۲۱ دنیای دی سی قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده