نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹

انتشار تیزر رسمی فیلم Matrix 4 با بازی کیانو ریوز ؛ اولین تریلر به‌زودی

برادران وارنر امروز با انتشار چندین تیزر کوتاه، تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections با بازی کیانو ریوز را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections مشخص شده است. برادران وارنر امروز با انتشار چندین تیزر کوتاه ازطریق وب‌سایت ماتریکس که می‌توانید با انتخاب قرص آبی یا قرمز شاهد یکی از تیزرها باشید، رسما اعلام کرد که اولین تریلر فیلم The Matrix 4 روز پنج‌شنبه این هفته پخش خواهد شد. همچنین در تیزرهای منتشر شده شاهد بازگشت نئو و ترینیتی تا حضور شخصیت‌های جدیدی هستیم و همچنین به پیر شدن نئو هم در این تیزرها اشاره می‌شود. در ادامه می‌توانید تمامی تیزرها قسمت جدید فیلم Matrix را در ویدیو پایین تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در وب‌سایت ماتریکس اگر قرص قرمز را انتخاب کنید، شما تیزرهای فیلم The Matrix Resurrections را با روایت یحیی عبدل متین دوم مشاهده خواهید کرد، اما اگر قرص آبی را انتخاب کنید، نیل پاتریک هریس که نقش نامشخصی دارد، روی تیزرهای فیلم The Matrix 4 صحبت می‌کند. البته تیزرها یکسان نیستند و ممکن است اگر دوباره همان قرص را انتخاب کنید، شاهد تیزر متفاوتی باشید. همچنین باتوجه‌به این تیزرها، ظاهرا یحیی عبدل متین دوم نقش نسخه جوان‌تر شده مورفیوس را بر عهده دارد که البته دلیل جوان شدن این شخصیت هم ظاهرا در طول تریلر خواهیم دید.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران و از سرویس استریم HBO Max منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده