نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۸

نمایش نسخه لایو اکشن ریک و مورتی در ویدیو جدید انیمیشن Rick and Morty

ادالت سوییم ویدیو تبلیغاتی جدیدی از انیمیشن Rick and Morty را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور نسخه لایو اکشن ریک و مورتی هستیم.

دو قسمت پایانی فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty قرار است فردا (بامداد دوشنبه به وقت تهران) از شبکه ادالت سوییم پخش شوند که این دو قسمت به‌صورت پشت سرهم پخش خواهند شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از سریال Rick and Morty منتشر شده است که در آن شاهد حضور نسخه لایو اکشن ریک و مورتی هستیم. در این ویدیو که اخیرا ادالت سوییم آن را منتشر کرده، کریستوفر لوید، بازیگر فیلم Back to the Future نقش ریک سانچز را بر عهده دارد و همچنین جیدن مارتل، بازیگر فیلم It نقش مورتی را بازی کرده است. 

در هر حال زمان این ویدیو تنها ۱۴ ثانیه است و مشخص نیست که آیا قرار است در دو قسمت پایانی فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty شاهد حضور نسخه لایو اکشن ریک و مورتی نیز باشیم یا این ویدیو، یکی دیگر از ویدیوهای کوتاه مرتبط با این انیمیشن کمدی محبوب است که در یوتیوب و توییتر آپلود می‌شود. در طول ویدیو ریک به مورتی می‌گوید که اکنون خانه هستند که درواقع اشاره‌ و ادای دینی به دیالوگ هان سولو در فیلم Star Wars: The Force Awakens دارد که به چوباکا پس از رسیدن به سفینه میلینیوم فالکون گفته بود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در حال حاضر شبکه ادالت سوییم یا سازندگان سریال، توضیح بیشتری در مورد این ویدیو به اشتراک نگذاشته‌اند و تنها در توییتر به کلمه C-132 اشاره شده است که درواقع به دنیای نسخه لایو اکشن ریک و مورتی اشاره دارد و دنیاهای این انیمیشن به این شکل نامگذاری شده است. اتفاقات داستان اصلی انیمیشن Rick and Morty در دنیای C-137 جریان دارد و درنهایت باید دید آیا شاهد حضور کوتاه نسخه لایو اکشن ریک و مورتی در دو قسمت پایانی فصل پنجم سریال Rick and Morty خواهیم بود یا نه.

جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty بازگشته‌اند. همچنین مانند فصل‌های گذشته وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال ریک و مورتی بر عهده جاستین رویلند و دان هارمون بوده است. پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که نوشتن فیلمنامه‌های فصل ششم و هفتم انیمیشن Rick and Morty هم‌اکنون آغاز شده است و ظاهرا فاصله انتشار بین فصل‌ها قرار است کمتر از گذشته شود.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده