نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۳

انتشار اولین تریلر سریال جنایی جدید نویسنده فیلم Sicario با بازی جرمی رنر

شبکه پارامونت پلاس اولین تریلر سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر را منتشر کرد که وعده یک سریال جنایی جذاب را می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Mayor of Kingstown منتشر شده است. این سریال جنایی درام داستان خانواده مک‌کلاسکی را دنبال می‌کند که از کارگزاران قدرت در شهر کینگزتاون هستند؛ جایی که در آن زندانی بودن تنها تجارت پررونق منطقه است. این سریال قرار است به موضوعاتی چون نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری بپردازد و همچنین به تلاش گروهی می‌پردازد که در تلاش هستند تا نظم و عدالت را در شهری برقرار کند که هیچ یک از آن‌ها را ندارد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Mayor of Kingstown را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

همچنین پخش سریال Mayor of Kingstown که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) از سرویس استریم پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. جرمی رنر، دایان ویست، کایل چندلر، آیدان گیلن، هیو دیلون، تیلور هندلی، اما لیرد، درک وبستر، فارز لاس، توبی بامتفا، همیش آلن هدلی، جیمز جردن، مایکل بیچ و اندرو هاوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mayor of Kingstown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر این سریال جنایی را نیز مشاهده کنید:

پوستر سریال Mayor of Kingstown

وظیفه ساخت سریال Mayor of Kingstown بر عهده تیلور شریدان و هیو دیلون است که شریدان پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Sicario، فیلم Sicario: Day of the Soldado، فیلم Hell or High Water و فیلم Without Remorse را در کارنامه خود داشته که وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Vile، فیلم Wind River و فیلم Those Who Wish Me Dead را نیز بر عهده داشته است. البته تیلور شریدان با دنیای تلویزیون غریبه نیست و پیش از این در همکاری با پارامونت وظیفه ساخت سریال Yellowstone را نیز بر عهده داشته است.

پخش فصل چهارم این سریال محبوب و تحسین شده از تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) از شبکه پارامونت آغاز خواهد شد. همچنین دنیای سریال Yellowstone قرار است گسترش پیدا کند و پخش سریال 1883 که اسپین‌آف و منشا داستانی سریال Yellowstone است، از تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) از پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. علاوه‌براین، سریال 6666 دیگر سریال اسپین‌آف در دست ساخت از دنیای سریال یلواستون است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده