نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۹

اولین تریلر فیلم علمی تخیلی و فاجعه ای جدید کارگردان Independence Day

لاینزگیت اولین تریلر فیلم Moonfall به کارگردانی رولند امریش را منتشر کرد که در آن وعده بازگشت این کارگردان به فیلم‌های عملی تخیلی و فاجعه‌ای را می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Moonfall منتشر شده است. این فیلم، جدیدترین فیلم علمی تخیلی و فاجعه‌ای به کارگردانی رولند امریش، کارگردان آثاری چون فیلم Independence Day، فیلم Godzilla، فیلم The Patriot، فیلم The Day After Tomorrow، فیلم 2012 و فیلم Midway است که در طول تریلر شاهد سقوط ماه روی کره زمین هستیم که حالا شخصیت‌های داستان باید با تهدیدی جدید که نسل بشر را تهدید می‌کند، مواجه شوند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Moonfall را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان فیلم Moonfall در دوره‌ای جریان دارد که یک نیروی ناشناخته و مرموز، ماه را از مدارش خارج کرده است و حالا ماه در مسیر برخورد با زمین قرار دارد. حالا یک تیم مأموریت پیدا می‌کند تا روی سطح کره ماه فرود آمده و بشریت را از نابودی نجات دهد. آن‌ها باید مأموریت غیر ممکنی را انجام دهند که شاید تنها راه نجات زمین و بشریت باشد. هلی بری، پاتریک ویلسون، چارلی پلامر، جان بردلی-وست، دونالد ساترلند، مایکل پنیا، کلی یو، کارولینا بارتزاک، ایم ایکوآکور، ماکسیم روی و استفان بوگارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Moonfall حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه‌بر کارگردانی، امریش وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Moonfall را نیز بر عهده داشته است که اسپنسر کوهن و هارالد کلوسر در نوشتن فیلمنامه این فیلم فاجعه‌ای به او کمک کرده‌اند. همچنین فیلم سقوط ماه با بودجه‌‌ای در حدود ۱۴۰ میلیون دلار تولید شده است تا یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌هایی باشد که امریش وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است و یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های لاینزگیت نیز لقب بگیرد.

فیلم Moonfall در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن امسال) اکران خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده