نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۹

نمایش ماجراجویی بعدی قهرمانان عجیب دی سی در تریلر فصل سوم سریال Doom Patrol

شبکه HBO Max تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Doom Patrol را منتشر کرد که در آن شاهد اتفاقات عجیب و غریب این فصل هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Doom Patrol منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی فصل سوم این سریال است که در آن بیشتر با ماجراجویی عجیب و غریب این گروه از ابرقهرمانان عجیب دی سی را شاهد هستیم. در طول این تریلر با مادام روگ با بازی میشل گومز ملاقات می‌کنیم که می‌گوید در زمان سفر کرده است تا جلوی اتفاق بزرگی را که در آینده قرار است رخ دهد، بگیرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فصل سوم سریال Doom Patrol را در یوتیوب تماشا کنید و پس از آن شاهد پوستر فصل سوم سریال دووم پاترول باشید:

پوستر فصل سوم سریال Doom Patrol

پخش فصل سوم سریال Doom Patrol قرار است از تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) از شبکه HBO Max آغاز شود که در این روز سه قسمت اول فصل سوم سریال دووم پاترول پخش خواهد شد و مابقی قسمت‌ها به‌صورت هفتگی پخش می‌شوند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل سوم سریال Doom Patrol، فصل سوم با رویارویی نهایی با دوروتی و کندل‌میکر آغاز می‌شود که منجر به خسارات و زیان‌های زیادی خواهد شد.

حالا دووم پاترول در یک دوراهی دشوار قرار گرفته و هر یک از اعضا باید با آن چیزی که هستند و آنچه که میخواهند انجام دهند، مواجه شوند. حالا با ورود مادام روژ با بازی میشل گومز با یک ماشین زمان که یک مأموریت خاص هم دارد، همه‌چیز بسیار پیچیده‌تر می‌شود. آوریل بالبی، دایان گررو، مت بامر، برندن فریزر، جویون وید، تیموتی دالتون، ابیگیل شاپیرو، میشل گومز، میکا پارکر، وین اورت، آنیتا کالاتارا، مایلز موسندن، جینا هیرازومی، مدلین هورچر، تای تنانت و سباستین کرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Doom Patrol حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده