نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹

پایان مراحل فیلمبرداری فیلم Shazam 2

دیوید اف. سندبرگ با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shazam! Fury of the Gods خبر داده است.

از بهار امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shazam! Fury of the Gods (شزم! خشم خدایان) آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shazam 2 به پایان رسیده است. دیوید اف. سندبرگ، کارگردان دنباله فیلم Shazam با انتشار تصویری این خبر را رسما تایید و اعلام کرد که در این تصویر کلاکت آخرین روز فیلم‌برداری فیلم Shazam! Fury of the Gods قابل مشاهده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کلاکت آخرین روز فیلمبرداری فیلم Shazam! Fury of the Gods

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shazam! Fury of the Gods در آتلانتا در ایالت جورجیا انجام شده است که طی این مدت شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهایی نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Shazam 2 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که در این فیلم قرار است شاهد حضور بیشتر و پر رنگ‌تر خانواده شزم در اتفاقات فیلم باشیم. همچنین فیلم شزم 2 قرار است در رویداد DC FanDome سال ۲۰۲۱ که قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود، نیز حضور داشته باشد.

زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز، جایمن هانسو و اشر آنجل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam! Fury of the Gods حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی و و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods باز خواهند گشت.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Shazam در ماه فروردین ۹۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و درنهایت بیش از ۳۶۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده