نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸

حضور شخصیت پویزن آیوی در فصل سوم سریال Batwoman

شخصیت پویزن آیوی قرار است در فصل سوم سریال Batwoman حضور داشته باشد و حالا بازیگر این شخصیت در سریال مشخص و معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فصل سوم سریال Batwoman قرار است شاهد حضور یکی دیگر از شخصیت‌های شرور و محبوب دنیای بتمن باشیم. شخصیت پویزن آیوی قرار است در فصل سوم سریال بت وومن حضور داشته باشد و بریجت ریگان، بازیگر آثاری چون نقش سریال Agent Carter، سریال Jane the Virgin، سریال The Last Ship، سریال Paradise Lost، سریال Legend of the Seeker، فیلم Devil's Gate و فیلم John Wick، نقش پاملا لیلیان آیزلی ملقب به پویزن‌ آیوی را در فصل سوم سریال Batwoman بر عهده خواهد داشت. 

بریجت ریگان

طبق توصیف منتشر شده توسط شبکه CW، پاملا آیزلی دانشجو سابق گیاه‌شناسی دانشگاه گاتهام بوده که به یک دانشمند پرشور و درخشان با ذهنیتی برای تغییر جهان به سمت چیزهای بهتر تبدیل شد. اما زمانی‌که یکی از همکارانش روی او یک آزمایش انجام داد و سموم گیاهی را به او تزریق کرد، باعث تغییر برنامه‌های او شد و او حالا به یکی از دشمنان شرور بتمن تبدیل شده است که حالا او را با نام پویزن آیوی می‌شناسیم.

پاملا حالا با قدرتی که به‌دست آورده، تصمیم گرفته تا در مسیری که فکر می‌کند درست است، از آن استفاده کند؛ حتی اگر بتمن و نزدیکانش با روش‌های خطرناک او مخالف باشند. حالا بت‌وومن و تیم بت باید خود را آماده بازگشت پویزن آیوی کنند. پیش از این شاهد اضافه شدن ویکتوریا کارتانگا برای بازی در نقش رنه مونتایا در فصل سوم سریال Batwoman بودیم. نیک کریگان و رابین گیونز دیگر بازیگران جدید فصل سوم سریال بت‌وومن هستند. 

جاویشیا لزلی در نقش رایان وایلدر (بت‌وومن جدید)، ریچل اسکارستن، مگان تندی، نیکول کانگ و کامراس جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل سوم سریال Batwoman باز خواهند گشت. وظیفه ساخت سریال بت‌وومن بر عهده کارولاین درایز است که برای ساخت فصل سوم این سریال نیز بازگشته است. پخش فصل سوم سریال Batwoman قرار است از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) از شبکه CW آغاز شود. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده