نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۷

نمایش آخرین ماموریت دنیل کریگ در تریلر نهایی فیلم جدید جیمز باند

یونیورسال و MGM دو تریلر جدید و نهایی فیلم No Time To Die را منتشر کردند که به آخرین ماجراجویی جیمز باند نسخه دنیل کریگ اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تریلر جدید از فیلم No Time to Die منتشر شده است. این دو تریلر درواقع تریلر نهایی قسمت جدید فیلم James Bond برای بازار آمریکا و بین‌المللی هستند که در ابتدا تریلر آمریکا فیلم No Time To Die، شاهد نمایش اتفاقات فیلم‌های قبلی جیمز باند هستیم که دنیل کریگ نقش مامور 007 را بر عهده داشت تا بینندگان را آماده پایان حماسی یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های جیمز باند کند. در تریلر بین‌المللی قسمت ۲۵ام فیلم James Bond نیز شاهد تصاویر بیشتری هستیم که نشان می‌دهد جیمز باند به وفاداری شخصیت مدلین شک پیدا کرده است.

درطول تریلرهای جدید فیلم No Time to Die، گفته می‌شود که از زمانی‌که او 007 شد، هر مأموریت و هر فداکاری او را به این مسیر کشانده است و حالا جیمز باند آماده می‌شود تا با ماموریتی خطرناک‌تر در این فیلم اکشن جاسوسی مواجه شود. اتفاقات فیلم در مناطق مختلفی جریان دارد و او باید با سافین با بازی رامی ملک مواجه شود که ظاهرا دارای یک گذشته با مدلین است و همین موضوع باعث می‌شود جیمز باند تلاش کند تا از مدلین اطلاعاتی در مورد وفاداری و همچنین مأموریت سافین بگیرد.

دنیل کریگ در نقش جیمز باند سوار بر موتورسیکلت در فیلم No Time To Die

فیلم No Time To Die داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌رهبری شخصی به‌نام سافین به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته هستند.

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است.

فیلم No Time to Die برای اکران در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده