// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳

تبدیل یک فیلم ساخته‌ شده در بازی دریمز به سریال انیمیشنی

استودیو مدیا مولکول با بازی Dreams که روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل اجرا است، به افراد زیادی فرصت خلاقیت‌ورزی را داده است تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند.

مدتی قبل یک فیلم حدودا ۲۰ دقیقه‌ای انیمیشنی و جذاب در دریمز ساخته شد. زیرا این پلتفرم خلاقانه‌ی به وجود آمده توسط مدیا مولکول به انسان‌ها فرصت ساخت انواع‌واقسام آثار هنری را می‌دهد؛ از انیمیشن‌های خاص تا بازی‌های ویدیویی متفاوت. شما می‌توانید اکنون به تماشای انیمیشن Noguchi’s Bell بپردازید که روی پلی استیشن 5 با دریمز ساخته شد. این انیمیشن هم داخل خود بازی Dreams و هم در یوتیوب قرار دارد تا هر کس که می‌خواهد با آن آشنا شود. حالا تیم Cyber Sheep Film که با دریمز موفق به خلق اثر و جلب توجه شد، پروژه‌ی بزرگ‌تر خود را در کیک‌استارتر معرفی می‌کند؛ تا تا با کسب سرمایه‌ی مردمی به ساخت یک سریال انیمیشنی بپردازد که Noguchi’s Bell قسمت نخست آن به شمار می‌آید.

سازندگان قصد ارائه‌ی یک انیمیشن سریالی تشکیل‌شده از ۱۵ قسمت را دارند و می‌خواهند تمام اپیزودهای آن را فقط با دریمز بسازند. مدیا مولکول مدام مشغول افزودن امکانات بیشتر به دریمز است تا انواع‌واقسام سازندگان بتوانند آثاری بهتر را به کمک آن خلق کنند. اکنون حتی آن‌ها قدم به قدم فرصت درآمدزایی مستقیم از ساخته‌های خود را هم به‌دست می‌آورند. شرکت Media Molecule که طی ماه‌های اخیر توسط سونی گسترش یافت، به‌صورت رسمی گفت که شما صاحب حق آثار اورجینال ساخته‌شده توسط خود در دریمز هستید و حتی می‌توانید از آن‌ها خارج از خود دریمز هم بهره ببرید.

بازی دریمز و پنجره های بازشده به جهان های گوناگون در شاهکار استودیو مدیا مولکول سونی

تیم Cyber Sheep Film در صورتی که به اهداف مالی خود دست بیابد، به ساخت انیمیشن سایبرپانکی سامورایی‌محور (!) با الهام از آثار کلاسیک سینمای ژاپن ادامه می‌دهد. افراد مختلف با دریمز به دستاوردهای متفاوتی رسیده‌اند؛ تا حدی که برخی از بازی‌سازهایی که اکنون در مدیا مولکول به‌صورت رسمی استخدام شده‌اند، بازی‌سازی را با دریمز آغاز کردند! اگر بررسی بازی Dreams در زومجی را بخوانید، متوجه می‌شوید که چرا این انحصاری پلی استیشن سونی یکی از معدود آثار دنیای ویدیوگیم است که توانست نمره‌ی ۱۰ از ۱۰ ما را به‌دست بیاورد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده