نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

افزایش فروش فیلم‌ های مردعنکبوتی بعد از پخش تریلر Spider-Man: No Way Home

تمامی فیلم‌های Spider-Man سونی پس از انتشار تریلر پربیننده‌ی Spider-Man: No Way Home در رده‌های بالای جدول فروش دیجیتالی آیتونز قرار گرفتند.

بعد از اینکه اولین تریلر فیلم مورد انتظار Spider-Man: No Way Home تنها در عرض ۲۴ ساعت ۳۵۵.۵ میلیون بار در یوتیوب دیده شد، به نظر می‌رسد که طرفداران دوباره هوس تماشای فیلم‌های سری اسپایدرمن را کرده باشند. تریلر هیجان انگیز مرد عنکبوتی 3 حتی رکورد Marvel's Avengers: Endgame در سال ۲۰۱۹ را شکسته و به پربیننده‌ترین تریلر یک فیلم در طول ۲۴ ساعت از زمان انتشار تبدیل شد. حالا و بعد از این اتفاق، تقاضا برای تمامی فیلم‌های لایو اکشن Spider-Man در فروشگاه آیتونز به‌شدت بالا رفته و این عناوین در رده‌های بالای چارت دیده می‌شوند.

براساس گزارش نشریه کامیک‌بوک، هر ۷ فیلم مجموعه‌ی Spider-Man در میان ۵۰ فیلم برتر جدول فروش آیتونز قرار گرفته که شامل سه‌گانه اسپایدرمن با بازی توبی مگوایر و دو فیلم The Amazing Spider-Man با بازی اندرو گارفیلد می‌شوند.

در ادامه می‌توانید فهرست فیلم‌های مجموعه Spider-Man که در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر آیتونز قرار دارند را مشاهده کنید. علاوه‌بر پنج فیلم ذکر شده، اسپین آف Venom 2018 از دنیای اسپایدرمن سونی (Sony's Spider-Man Universe) در رده‌ی سی‌ام و همچنین انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با رتبه‌ی ۶۷ام نیز در میان این فیلم‌ها دیده می‌شوند.

  • رده دوم: Spider-Man: Far From Home 2019
  • رده سیزدهم: Spider-Man: Homecoming 2017
  • رده چهاردهم: Spider-Man 2002
  • رده پانزدهم: Spider-Man 2 2004
  • رده بیست و پنجم: The Amazing Spider-Man 2 2014
  • رده سی و هفتم: The Amazing Spider-Man 2012
  • رده چهل و هفتم: Spider-Man 3 2007

توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش اسپایدرمن

Far From Home با شناساندن هویت مخفی پیتر پارکر (تام هالند) به جهان توسط میستریو (جیک جیلنهال) به پایان رسید. ظاهراً انتشار تریلر جدید اسپایدرمن 3 باعث شده تا این فیلم محبوب‌تر از عناوینی همچون Snake Eyes: G.I. Joe Origins (در رده سوم) و Peter Rabbit 2 (در رده چهارم) یا Black Widow (در رده ششم) باشد. The Hitman's Wife's Bodyguard با بازی رایان رینولدز و سم ال جکسون در حال حاضر صدرنشین چارت آیتونز است.  

Spider-Man: No Way Home داستان Far From Home را درحالی دنبال می‌کند که اسپایدرمن بدون ماسک به قتل میستریو متهم شده و نمی‌تواند زندگی ابرقهرمانی خود را از پیتر پارکر جدا کند. وقتی که پیتر از دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) درخواست می‌کند تا با ایجاد یک طلسم خطرناک هویت پیتر پارکر را از ذهن جهانیان پاک کند، شخصیت‌های شرور سراسر مولتی‌ورس به یک واقعیت جدید یعنی «دنیای سینمایی مارول» وارد می‌شوند.

تام هالند در فیلم اسپایدرمن نو وی هوم

تریلر No Way Home با بازگشت دکتر اوختاپوس (آلفرد مولینا از Spider-Man 2) و بخشی از گروه سوپرویلن‌های Sinister Six از فیلم‌های قبلی Spider-Man شامل گرین گابلین (ویلیم دفو)، سندمن (توماس هیدن چرچ)، لیزارد (ریس ایفانز)، الکترو (جیمی فاکس) و راینو (پاول جیاماتی) به پایان می‌رسد. شایعه شده که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، قهرمانان قبلی دنیای اسپایدرمنِ سونی هم در این فیلم حضور خواهند داشت تا درکنار هالند که حالا خواهد فهمید «اسپایدرمن بودن واقعاً چه معنایی دارد» در مقابل این شخصیت‌ها بایستند.

Spider-Man: No Way Home محصول استودیوی مارول و سونی با بازی تام هالند، زندایا، جیکوب باتالون، ماریسا تومی، جیمی فاکس، آلفرد مولینا و بندیکت کامبربچ در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در سینماها اکران خواهد شد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده