// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۴

بندیکت کامبربچ در غرب وحشی در اولین تریلر فیلم The Power of the Dog نتفلیکس

فیلم The Power of the Dog با حضور پررنگ در جشنواره‌های سینمایی فصل پاییز خود را از همین حالا به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب نامزدی‌ها و جوایز مختف معرفی کرده است.

نتفلیکس با قدرت قدم به فصل جوایز سینمایی پیش‌رو می‌گذارد و به عقیده‌ی بعضی از تحلیل‌گرها، فیلم اقتباسی The Power of the Dog به نویسندگی و کارگردانی جین کمپیون را باید از این نظر بزرگ‌ترین برگ برنده‌ی شبکه آنلاین به شمار آورد. این فیلم‌ساز ۶۷ساله در سال ۱۹۹۴ جایزه‌ی اسکار را برد و چند اثر تحسین‌شده در کارنامه دارد. بازیگرهای اصلی فیلم The Power of the Dog کریستن دانست، جسی پلمونس و صدالبته بندیکت کامبربچ هستند. تیزر کوتاه پخش‌شده با اینکه اطلاعات زیادی به مخاطب نمی‌دهد، به خوبی اتمسفر دلهره‌آور این درام را به تصویر می‌کشد؛ با صدای سوت عجیب و ممتد بندیکت کامبربچ و قرمزی خونی که روی گندم‌ها ریخته است.

منبع اقتباس این فیلم کتاب The power of the Dog، اثر سال ۱۹۶۷ است که توسط توماس سوج نوشته شد؛ قصه‌ای راجع به یک دام‌دار خطرناک و جنگی خانوادگی. جین کمپیون با این اثر عملا پس از ۱۲ سال به‌عنوان کارگردان یک فیلم بلند را اکران می‌کند. داستان فیلم The Power of the Dog در سال ۱۹۲۵ و در ایالت مونتانا آمریکا جریان دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم The Power of the Dog که توماسین مک‌کنزی هم یکی از بازیگرهای آن است، در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) وارد اکران سینمایی محدود می‌شود و سپس در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) روی شبکه آنلاین نتفلیکس قرار می‌گیرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده