نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲

بازگشت سگ دوست داشتنی پیکسار در اولین تریلر سریال انیمیشنی Up

دیزنی و پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Dug Days را که براساس انیمیشن Up ساخته شده، منتشر و تاریخ پخش این سریال انیمیشنی را اعلام کردند.

آذر گذشته بود که دیزنی و پیکسار ساخت سریالی انیمیشنی براساس انیمیشن Up را تایید کردند که این انیمیشن قرار است Dug Days نام داشته باشد و تمرکز آن روی شخصیت داگ خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن روزهای داگ منتشر شده است. در طول اولین تریلر سریال Dug Days که به مناسبت روز جهانی سگ منتشر شده، شاهد زندگی جدید داگ به‌عنوان حیوان خانگی جدید کارل هستیم که در تلاش است تا با قوانین جدید در مورد باغ و دستور زبان مناسب سازگار شود. راسل هم به‌صورت کوتاه در این تریلر حضور دارد و در ادامه شاهد تلاش‌ داگ برای تعقیب یک سنجاب هستیم که به‌راحتی حواس او را پرت کرده است. در ادامه می‌توانید این تریلر بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پیکسار و دیزنی اعلام کردند که تمامی پنج قسمت انیمیشن Dug Days در روز چهارشنبه، ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این سریال انیمیشنی دروقع یک انیمیشن سریالی کوتاه است که باب پیترسون برای صداپیشگی شخصیت داگ بازگشته است. همچنین پیکسار و دیزنی اولین پوستر سریال Dug Days را نیز منتشر کردند که در طول آن می‌توانید شاهد حضور داگ باشید:

پوستر انیمیشن Dug Days

چندین اسپین‌آف براساس انیمیشن‌های پیکسار برای دیزنی پلاس در دست ساخت است که انیمیشن کوتاه Forky Asks a Question که براساس انیمیشن Toy Story 4 و شخصیت فورکی تولید شده، اولین محصول پیکسار برای دیزنی پلاس بود که سال گذشته پخش شد. طی امسال شاهد پخش انیمیشن Monsters at Work بودیم که البته پیکسار نقش کاملی در ساخت آن نداشته است، اما این سریال انیمیشنی توانسته مورد توجه کاربران دیزنی پلاس قرار بگیرد.

در ادامه شاهد پخش انیمیشن سریالی بدون نام که براساس انیمیشن Cars ساخته شده، در پاییز ۲۰۲۲ خواهیم بود. همچنین سریال Win or Lose، اولین سریال انیمیشنی اورجینال پیکسار برای دیزنی پلاس خواهد بود که پخش آن از پاییز ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. درکنار این موارد، چندین انیمیشن کوتاه توسط پیکسار نیز به‌صورت اختصاصی برای دیزنی پلاس در دست ساخت هستند. علاوه‌براین، همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا انیمیشن Soul و انیمیشن Luca نیز به‌صورت اختصاصی از دیزنی پلاس پخش شوند که از پر بیننده‌ترین محصولات این سرویس استریم هستند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده