نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸

اولین تریلر فیلم مرد عنکبوتی 3 رکورد تعداد بازدید در یک روز را شکست

اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home توانسته است در ۲۴ ساعت نخست انتشارش یک رکورد فوق العاده و تاریخی را ثبت کند.

بامداد سه‌شنبه بود که سرانجام مارول استودیو و سونی اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کردند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Spider-Man 3 یک رکورد تاریخی را ثبت کرده است. اولین تریلر فیلم Spider-Man No Way Home رکورد تعداد تماشا یک تریلر در ۲۴ ساعت اول انتشار را شکست. اولین تریلر این فیلم در ۲۴ ساعت اول انتشار بیش از ۳۵۵.۵ میلیون بار تماشا شده است. این رکورد قبلا به فیلم Avengers: Endgame با بیش از ۲۸۹ میلیون بار تماشا در ۲۴ ساعت اول انتشار تعلق داشت.

نکته جالب این است که اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home بیش از دو برابر اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home در اولین روز انتشار تماشا شده که این تریلر در ۲۴ ساعت اول انتشار ۱۳۵ میلیون بار تماشا شده بود. این فیلم موفق شد بیش از ۱.۱۳۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند و به اولین فیلم یک میلیاردی مرد عنکبوتی تبدیل شود. بدون شک بخشی از این رکورد به‌خاطر طولانی شدن زمان انتشار تریلر و همچنین شایعات پشت فیلم بود و صد البته خود تریلر هم توانسته بسیاری از طرفداران اسپایدرمن را هیجان‌زده کند.

خارج شدن روح پیتر پارکر از بدنش پس از ضربه دکتر استرنج به مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home همچنین در شبکه‌های اجتماعی رکورد پر بحث‌ترین تریلر در اولین روز انتشار را شکسته است. طبق آمار منتشر شده، بیش از ۴.۵ میلیون بار به تریلر این فیلم اشاره شده تا رکورد قبلی را که به فیلم Avengers: Endgame با ۲.۹۱ میلیون بار اشاره تعلق داشت، بشکند. اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home نیز در اولین روز انتشار به آن ۱.۵ میلیون بار در شبکه‌های اجتماعی اشاره شده بود.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده