نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷

احتمال تاخیر دوباره در تاریخ اکران فیلم Venom 2

با توجه به‌گزارش‌های متعدد از خبرنگاران صنعت سینما، به‌نظر می‌رسد که سونی امکان تاخیر دوباره‌ در اکران ونوم 2 را بررسی می‌کند.

با وجود آغاز واکسیناسیون و کنترل نسبی شیوع کووید ۱۹/کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا، شغل‌ها و صنایعی که تحت تاثیر دنیاگیری این ویروس آسیب‌هایی جدی را محتمل شده بودند، همچنان مشغول دست‌وپنجه نرم کردن با پس‌لرزه‌های کرونا هستند. سینما یکی از همین صنایع است و مسئله‌ی بازگشایی سینماها کنار عدم قطعیت تاریخ اکران آثار سینمایی، همچنان از مهم‌ترین چالش‌های هنر هفتم به‌شمار می‌روند.

«ونوم 2» از جمله آثار سینمایی بود که تحت تاثیر شیوع کرونا و تعطیلی سینماها، اکران‌ش به‌دفعات تاخیر خورد و عقب افتاد. درجریان آخرین اخبار سینما و تلوزیون درحالی که حدود ۳ هفته‌ی پیش مشخص شد که اکران فیلم ونوم ۲ به‌یک تاریخ دیگر موکول شده است، حالا شایعه‌ای مطرح شده که احتمال تاخیر دوباره‌ی این فیلم را واکاوی می‌کند. طبق گزارش بلاگ «ورایتی» و تعداد قابل توجهی از خبرنگاران (اینسایدرها) صنعت سینما، به‌نظر می‌رسد که سونی مشغول بررسی امکان تاخیر دوباره‌ی این فیلم است. ظاهرا اگر یک تاخیر جدید درکار باشد، اکران فیلم ونوم 2 به‌ژانویه ۲۰۲۲ موکول خواهد شد. از آنجایی که فیلم «موربیوس» نیز در ماه ژانویه اکران می‌شود، درصورت اکران ونوم 2 در این ماه ممکن است شاهد تغییر در موعد اکران موربیوس با هنرهنمایی جرد لتو باشیم.

ونوم با بازی تام هاردی گرفتار بازوهای کارنیج در پوستر فیلم Venom: Let There Be Carnage

درحالی که شیوع سویه‌ی دلتای ویروس کرونا دوباره به‌تعطیلی سینماها دامن زده است، برخی از کمپانی‌های تولید و نشر آثار سینمایی از طریق اکران ترکیبی سینمایی/دیجیتالی (به‌واسطه‌ی پلتفرم‌های استریم) فیلم‌های خود را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهند. سونی که مسئول پخش فیلم‌هایی مثل ونوم و اسپایدرمن است اما، همچنان روی اکران سینمایی فیلم‌های مهم خود پافشاری می‌کند. باید صبر کنیم و ببینیم که با گذشت زمان، این قضیه چگونه مدیریت خواهد شد.

فیلم Venom 2: Let There Be Carnage (ونوم 2: بگذار کشتار برپا شود) فعلا برای اکران در تاریخ ۲۳ مهر برنامه‌ریزی شده است. تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده