// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲

نام فیلم ماتریکس 4 به صورت رسمی اعلام شد

شرکت وارنر بخشی از کنفرانس خود در سینماکان 2021 را به صحبت راجع فیلم The Matrix 4 و اعلام اسم رسمی آن اختصاص داد.

فیلم The Matrix Resurrections به کارگردانی لانا واچوفسکی در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) همزمان وارد اکران سینمایی و خانگی (شبکه HBO Max) می‌شود. بالاخره نام کامل این فیلم جدید به‌صورت رسمی اعلام شد تا بدانیم که به رستاخیزها اشاره دارد؛ شاید مثل خود مجموعه ماتریکس که دارد سال‌ها پس از پایان یافتن سه‌گانه‌ی اصلی از گور برمی‌خیزد. در ادامه شاهد توصیفاتی از فوتیج دیده‌شده توسط مردم حاضر در سالن هستیم. پس اگر می‌خواهید هیچ‌گونه اطلاعاتی راجع به فیلم The Matrix: Resurrections نداشته باشید یا اصلا سه فیلم ماتریکس را تا به امروز ندیده‌اید، از مطالعه‌ی ادامه‌ی مطلب خودداری کنید.

در ویدیو اختصاصی نمایش داده‌شده به افراد حاضر در سالن، توماس ای. اندرسون ملقب به نئو دیده شده است؛ درحالی‌که مراحل درمان را سپری می‌کند و ماتریکس را به یاد نمی‌آورد. او در یک کافی شاپ به ملاقات ترینیتی می‌رود. آن‌ها یکدیگر را نمی‌شناسند.

به طرز عجیبی وارنر هنوز هیچ تصویر رسمی، تیزر یا تریلری از این فیلم را به‌صورت آنلاین پخش نکرده است. پس فعلا ما همین‌قدر اطلاعات داریم. زیرا ویدیو برای افراد حاضر در کنفرانس به نمایش درآمد. براساس توصیفات آن‌ها به نظر می‌رسد که این دنباله واقعا به پایان‌بندی فیلم The Matrix Revolutions، محصول سال ۲۰۰۳ میلادی توجه داشت. آن‌جا شاهد ریبوت شدن ماتریکس بودیم.

لوگو فیلم The Matrix 4

کیانو ریوز، کری-ان ماس، جیدا پینکت اسمیت و لمبرت ویلسون در فیلم The Matrix Resurrections نقش‌آفرینی کرده‌اند. ریوز مدتی قبل گفت که این فیلم جدید در حقیقت داستانی عاشقانه دارد. او اثر مورد بحث را الهام‌بخش، بیدارکننده، سرگرم‌کننده و پرشده از اکشن‌ها و برملا شدن رازها به شمار می‌آورد. ارندیرا ایبارا، مکس ریملت، برایان جی. اسمیت، توبی آنویمیر، کریستینا ریچی، اندرو کالدول، پریانکا چوپرا جوناس، جاناتان گراف، جسیکا هنویک و یحیی عبدالمتین دوم از جمله بازیگرهای دیگر فیلم The Matrix: Resurrections (ماتریکس 4) هستند.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده