نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

نمایش غیرمنتظره فیلم Ghostbusters 3 توسط سونی در سینماکان

سونی در جریان رویداد سینماکان طی اقدامی غیرمنتظره دست به نمایش فیلم Ghostbusters: Afterlife زد.

احتمالا کسی انتظارش را نداشت که سونی در رویداد سینماکان دست به نمایش نسخه‌ی کامل فیلم موردانتظار Ghostbusters: Afterlife بزند. سونی اما در جریان رویداد پر سر و صدای سینماکان فیلم Ghostbusters: Afterlife به‌کارگردانی جیسون رایتمن را پخش کرد و شگفتی حضار را برانگیخت. فیلم سینمایی Ghostbusters: Afterlife در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در سینماها اکران خواهد شد. 

Ghostbusters: Afterlife دنباله‌ای است بر فیلم کمدی Ghostbusters محصول ۱۹۸۴ با بازی بیل موری، هارولد رمیس و دن اکروید. فیلم Ghostbusters 3 درباره مادری مجرد است که مجبور می‌شود و با دو فرزند خود به شهری کوچک نقل مکان کند. ایشان پس از رسیدن به این شهر کوچک متوجه ارتباط خود به اولین شکارچیان روح و میراث رازآلود پدربزرگشان می‌شوند. سونی که در همه‌گیری کرونا برخی از آثار خود را از سرویس‌های استریم پخش کرده، فیلم Ghostbusters: Afterlife را برای اکران در سالن‌های سینما کنار گذاشته است.

نمایی از ماشین در شهر فیلم Ghostbusters: Afterlife

ایوان رایتمن که فیلم اصلی Ghostbusters و همچنین دنباله‌ی آن در سال ۱۹۸۹ را کارگردانی کرده و تهیه‌کننده فیلم Ghostbusters: Afterlife نیز محسوب می‌شود در برنامه مذکور حضور پیدا کرد. جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن و نویسنده و کارگردان فیلم Ghostbusters 3 نیز در برنامه مذکور حاضر شد. پس از اینکه تونی وینسکورا، مدیر سونی پیکچر ایوان و جیسون رایتمن را به حضار معرفی کرد، ایوان رایتمن سخنانی ایراد کرد. او از فیلم رابین هود به‌عنوان اولین فیلمی که دیده یاد کرد و از این گفت که فیلم مذکور در سن ۵ سالگی روی او تاثیر گذاشته تا به مسیر فیلمسازی پا بگذارد. ایوان رایتمن همچنین خاطره‌ای از پیش‌نمایش اولین فیلم Ghostbusters در سال ۱۹۸۴ نقل کرد، او گفت در آن نمایش فیلم هیچ جلوه‌ی بصری نداشته است و بسیاری از تصاویر مشخص نبوده‌‌اند. با این حال اما تماشاگران با دیدن همان نسخه بسیار ذوق کرده‌اند و موفقیت فیلم حس بسیاری خوبی به وی داده است.

ایوان رایتمن سپس پسر خود یعنی جیسون رایتمن را معرفی کرد. جیسون رایتمن، نویسنده و کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife در صحبت‌های خود گفت افتخار می‌کند که به نمایندگی از سونی در این رویداد حضور دارد چراکه سونی تنها استودیو فیلمسازی است که همچنان به اکران سینمایی فیلم‌ها متعهد مانده است. وی در ادامه از این گفت طی چهل سال اخیر همه از او پرسیده‌اند که آیا قصد ساخت یک فیلم Ghostbusters دارد یا خیر؟ رایتمن می‌گوید به این دلیل تصمیم به ساخت فیلم جدید Ghostbusters گرفته که می‌خواسته فیلمی برای پدر و دختر خود بسازد.

جیسون رایتمن می‌گوید Ghostbusters مجموعه نادری است و این مجموعه نه متعلق به فیلمسازان، نه به او، نه پدرش و نه دخترش است، بلکه مجموعه Ghostbusters متعلق به هواداران است. او درنهایت پیش از نمایش فیلم به حضار می‌گوید آن‌‌ها قرار است به بزرگترین شکار ایستراگ تاریخ بروند. رایتمن همچنین از هواداران خواهش می‌کند که پس از نمایش، فیلم را برای دیگران اسپویل نکنند. او خاطرنشان می‌کند که آن‌ها می‌خواهند پایان فیلم همچنان سربسته بماند اما اگر کسی فیلم را دوست داشت، می‌تواند این موضوع را به اطلاع دیگران نیز برساند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده