نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

عرضه خانگی انیمیشن The Addams Family 2 همزمان با اکران جهانی

یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که انیمیشن The Addams Family 2 همزمان با اکران جهانی در سالن‌های سینما، ازطریق سرویس VOD در بازار خانگی نیز منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز از تغییر نحوه پخش انیمیشن The Addams Family 2 خبر داده است. دنباله انیمیشن The Addams Family قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) روی پرده‌های سینما برود و همزمان با اکران، این انیمیشن ازطریق VOD در آمریکا و کانادا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این انیمیشن با همکاری MGM و Bron Animation تولید می‌شود و یونیورسال مسئولیت پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

طبق گفته بلومبرگ، استودیوهای فیلمسازی در حال بررسی وضعیت و چگونگی مواجه شدن با گونه دلتا ویروس کرونا هستند و ظاهرا دلیل تغییر برنامه اکران انیمیشن خانواده آدامز 2 نیز همین موضوع بوده است. در حال حاضر پارامونت فیلم Clifford the Big Red Dog off را از جدول اکران ماه سپتامبر خارج کرده و سونی اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage را تا تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) عقب انداخته است.

همچنین سونی تصمیم به فروش حق پخش انیمیشن Hotel Transylvania 4 به آمازون گرفته است. بااین‌حال، اکران فیلم No Time to Die، جدیدترین فیلم جیمز باند فعلا تأخیر جدیدی نخورده و این فیلم اکشن جاسوسی مورد انتظار همچنان قرار است در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) اکران شود و ظاهرا تهیه‌کنندگان 007 به علت هزینه بالا تبلیغات فیلم، تصمیمی برای تأخیر دوباره این فیلم ندارند. همچنین باید دید فیلم Ghostbusters: Afterlife و فیلم Top Gun: Maverick نیز به شکل سنتی اکران خواهند شد یا قرار است نحوه اکران این دو فیلم نیز تغییر کند.

اسکار آیزاک، شارلیز ترون، کلویی گریس مورتس، نیک کرول، جاوون والتون، بت میدلر، کنراد ورنن، اسنوپ داگ، بیل هیدر و والاس شاون، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Addams Family 2 حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کرگ تیرنان وظیفه کارگردانی قسمت دوم انیمیشن The Addams Family را براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن بر عهده داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده