نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰

نمایش هنرهای رزمی در ویدیو صحنه اکشن فیلم Shang-Chi

مارول استودیو ویدیو جدیدی از فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را منتشر کرده که تمرکز آن روی صحنه اکشن این فیلم مورد انتظار است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings منتشر شده است. در ویدیو جدید فیلم Shang-Chi شاهد یک صحنه اکشن داخل اتوبوس درون شهری هستیم که شانگ چی با بازی سیمو لیو در حال دفاع از کتی با بازی آوکافینا است و در طول این صحنه شاهد نمایش هنرهای رزمی هستیم و درواقع صحنه اکشن متفاوتی نسبت به کارهای دیگر دنیای سینمایی مارول نمایش داده می‌شود. 

البته شانگ چی در این صحنه قدرتی ندارد و درواقع به توانایی‌های خود تکیه کرده است و در ادامه فیلم او قدرت‌های خود را به‌دست خواهد آورد. باتوجه‌به تریلرهای منتشر شده از فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، این افراد ظاهرا نیروهای ریزور فست با بازی فلورین مانتینو که توسط ماندرین استخدام شده‌اند، هستند که در ادامه شانگ چی قرار است با این شخصیت شرور مبارزه نیز کند. در ادامنه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش زیالینگ و بندیکت وانگ در نقش وانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنیل کرتون وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام بر عهده داشته است. 

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای اکران در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده