نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

انتشار ویدیو پشت صحنه حضور مارک همیل در سریال The Mandalorian

لوکاس‌فیلم سرانجام اولین ویدیو از پشت صحنه حضور مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر در قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرد.

در قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian شاهد حضور غافلگیرکننده مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر بودیم که در این صحنه از CGI برای جوان‌تر کردن صورت همیل استفاده شده بود. در ادامه لوکاس‌فیلم مدتی پیش وعده یک قسمت اختصاصی از مستند سریالی Disney Gallery: The Mandalorian در مورد این قسمت و حضور همیل در سریال جنگ ستارگان را داده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو از قسمت ویژه مستند پشت صحنه ساخت سریال مندلورین منتشر شده است.

لوکاس‌فیلم به‌تازگی ویدیو جدیدی از مستند سریالی Disney Gallery: The Mandalorian را منتشر کرده که درواقع به قسمت اختصاصی این مستند از قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian و حضور لوک اسکای‌واکر با بازی مارک همیل اختصاص دارد که در طول این ویدیو شاهد توضیحات دیو فیلونی، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سریال مندلورین در مورد این صحنه از سریال هستیم. در طول ویدیو شخص مارک همیل در صحنه حضور دارد و برای بخشی از صحنه از یک بدل‌کار نیز استفاده شده بود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا مارک همیل در فصل سوم سریال The Mandalorian باز خواهد گشت یا خیر، اما انتظار می‌رود شاهد بازگشت لوک اسکای‌واکر در فصل جدید سریال مندلورین باشیم. کارل ویترز، بازیگر نقش گریف کارگا در سریال مندلورین که یک قسمت از سریال جنگ ستارگان را نیز کارگردانی کرده بود، اخیرا فاش کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید اولین سریال Star Wars از ماه آینده آغاز خواهد شد و او قرار است وظیفه کارگردان یکی از قسمت‌های فصل سوم سریال The Mandalorian را نیز بر عهده داشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال مندلورین در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود فصل جدید این سریال از دنیای جنگ ستارگان در اواخر سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. همچنین قسمت ویژه مستند Disney Gallery: The Mandalorian در تاریخ ۲۵ اوت (۳ شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده