نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷

وعده اثر متفاوت و حماسی از دنیای سینمایی مارول در تریلر جدید فیلم Eternals

مارول استودیو امروز تریلر جدید و نهایی فیلم Eternals را منتشر کرده است که این تریلر وعده یک فیلم متفاوت در دنیای سینمایی مارول را می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Eternals منتشر شده است. همان‌طور که اخیرا شایعه شده بود، مارول استودیو امرز تریلر جدید و نهایی فیلم اترنالز را منتشر کرده که در طول این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار دنیای سینمایی مارول هستیم. درکنار آشنایی با ابرقهرمانان جدید مارول تا فیلم‌برداری متفاوت این فیلم، در تریلر جدید فیلم Eternals شاهد حضور گروه شرور دویانت‌ها (Deviants) تا حضور دو عضو سلستیال هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تریلر جدید فیلم Eternals وعده تصاویر بصری طبیعی‌تر و واقعی‌تری را می‌دهد و همچنین سبک کارگردانی کلوئی ژائو در طول تریلر قابل لمس است. البته همچنان شاهد نبردهای بزرگ و شوخی هم خواهیم بود. همچنین در طول تریلر متوجه شدیم که پس از بازگشت نیمی از مردم جهان در پایان فیلم Avengers: Endgame، ظاهرا باعث بازگشت دویانت‌ها نیز شده و حالا اعضای اترنالز باید برای مبارزه با آن‌ها دوباره با یکدیگر متحد شوند. علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو پوستر جدید و رسمی فیلم Eternals را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر جدید و رسمی فیلم Eternals

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، ژائو آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Eternals را نیز نوشته است. ژائو به‌تازگی توانسته جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از مراسم اسکار برای فیلم Nomadland دریافت کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده