نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

انتشار اولین ویدیو رسمی فیلم Shang-Chi تا پخش تریلر و پوسترهای جدید

مارول استودیو اولین ویدیو رسمی، تریلر و پوسترهای جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings را منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings منتشر شده است. در اولین ویدیو رسمی فیلم جدید دنیای سینمایی مارول شاهد مبارزه شانگ چی با گروهی از نیروهای ماندرین هستیم که این مبارزه در داربست‌های ساختمان ادامه دارد و شانگ چی در تلاش است تا به پایین سقوط نکند. در ادامه می‌توانید اولین ویدیو فیلم Shang-Chi را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین یک تبلیغ تلویزیونی و یک تریلر کوتاه دیگر از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings نیز منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم. در تبلیغ تلویزیونی شاهد اشاره به قهرمانان گذشته دنیای سینمایی مارول هستیم که در ادامه شانگ چی را قهرمان جدید این مجموعه معرفی می‌کند. در ادامه می‌توانید این دو تریلر را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

همچنین مارول استودیو پوسترهای جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings نیز منتشر کرده که این پوسترها درواقع برای تبلیغ نمایش فیلم Shang-Chi در سالن‌های سینماهای IMAX تا RealD 3D و 4DX تهیه و منتشر شده‌اند. در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها باشید:

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ونوو، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش زیالینگ و بندیکت وانگ در نقش وانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنیل کرتون وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام بر عهده داشته است. 

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای اکران در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. همچنین مدت زمان فیلم Shang-Chi نیز مشخص شده که مدت زمان فیلم جدید دنیای سینمایی مارول ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۳۲ دقیقه اعلام شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده