نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

حضور و نمایش متفاوت مستر چیف در سریال Halo نسبت به بازی آن

کیکی ولفکیل، تهیه‌کننده سریال Halo، در مصاحبه جدید خود در مورد این سریال و تفاوت حضور مستر چیف نسبت به بازی‌های هیلو صحبت کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Halo سرانجام به پایان رسیده و این سریال مورد انتظار در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیکی ولفکیل، تهیه‌کننده سریال هیلو در مورد این سریال مصاحبه‌ای را انجام داده است. ولفکیل که سمت مدیریت بخش سرگرمی هیلو را بر عهده دارد، در این مصاحبه در مورد چالش‌های ساخت سریال Halo و تفاوت‌های آن با این مجموعه بازی افسانه‌ای و بسیار محبوب صحبت کرده است.

ولفکیل در این مصاحبه گفت که آن‌ها تصمیم داشتند تا در سریال Halo کار جدیدی را انجام دهند تا مردم تجربه متفاوت‌تری را در سریال نسبت به بازی آن داشته باشند و به نحوی کسانی که بازی هیلو را انجام نداده‌اند نیز بتوانند از تجربه تماشا سریال لذت ببرند. ولفکیل در ادامه بزرگ‌ترین چالش ساخت این سریال را به تصویر کشیدن مستر چیف در خارج از لباسش بود. درواقع در دنیای بازی Halo، ما همیشه از دید مستر چیف داستان و اتفاقات را دنبال می‌کنیم که تا به امروز کسی صورت او را ندیده است و ظاهرا در سریال قرار است این موضوع تغییر کند.

ولفکیل گفت: «بازی به شکلی طراحی شده که شما را در لباس و زره مستر چیف قرار می‌دهد و این احتمالا بزرگ‌ترین چالشی بود که در مورد اقتباس این بازی وجود داشت. حالا ما در سریال Halo قصد داریم کاری کنیم که مردم به شکلی بنشینند و به تماشا سریال بپردازند و ما قصد داریم جنبه‌های متفاوتی از مستر چیف را در این سریال ارائه دهیم که فقط شما نمی‌توانید آن را دیگر بازی کنید.»

مسترچیف آماده نبرد در تریلر فاش شده سریال Halo

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل کیلن و استیون کین وظیفه ساخت سریال هیلو را بر عهده دارند که هر دو سازنده سریال پس از فصل اول این سریال از این پروژه جدا خواهند شد.

انتظار می‌رود سریال Halo در سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پلاس پخش شود. همچنین قابل انتظار است که سریال هیلو برای فصل دوم تمدید شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده