نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

تایید ساخت فصل چهارم سریال American Crime Story

شبکه FX از ساخت فصل چهارم سریال American Crime Story با نام Studio 54 خبر داده است. همچنین دو اسپین‌آف دیگر براساس مجموعه داستان آمریکایی در دست ساخت است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX ساخت فصل جدید سریال American Crime Story به‌همراه دو اسپین‌آف جدید داستان آمریکایی را تایید و اعلام کرده است. در حاشیه تور مطبوعاتی تلویزیون، شبکه FX از تمدید سریال داستان جنایی آمریکایی برای فصل چهارم خبر داد که فصل چهارم این سریال قرار است Studio 54 نام داشته باشد. اتفاقات سریال Studio 54: American Crime Story در نیویورک دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که داستان استیو روبل و ایان شریگر را دنبال می‌کند که کلوب شبانه خود به‌نام استودیو 54 را به مرکزی برای زندگی شبانه تبدیل کردند.

فصل جدید سریال داستان جنایی آمریکایی قرار است روی دلیل محکومیت آن‌ها برای کلاهبرداری مالیاتی تمرکز کند. پخش سریال Impeachment: American Crime Story که فصل جدید و سوم سریال American Crime Story است، از تاریخ ۷ سپتامبر (۶ شهریور) آغاز خواهد شد. سارا پلسون، بنی فلداستین، آنالی اشفرد، مارگو مارتیندال، ادی فالکو و کلایو اوون، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رایان مورفی

البته این پایان کار نبود و شبکه FX از ادامه همکاری با رایان مورفی برای ساخت دو اسپین‌آف دیگر براساس مجموعه داستان آمریکایی خبر داد. این دو سریال قرار است American Sports Story و American Love Story نام داشته باشند. جان لندگراف، مدیرعامل شبکه FX در بیانیه منتشر شده گفت زمانی‌که رایان مورفی با ایده و داستان این دو سریال پیش آن‌ها آمد، آن‌ها فورا این فرصت را پذیرفتند و با مورفی قرارداد جدیدی امضا کردند. 

مجموعه داستان آمریکایی با پخش سریال American Horror Story در سال ۲۰۱۱ کار خودش را آغاز کرد که حالا این سریال هم دارای اسپین‌آف خود با نام American Horror Stories است که این سریال ترسناک هم برای فصل دوم تمدید شده است. فصل اول سریال American Sports Story قرار است براساس پادکست Gladiator: Aaron Hernandez and Football Inc از Boston Globe and Wondery ساخته شود.

فصل اول سریال American Sports Story قرار است داستان ظهور و سقوط بازیکن تیم فوتبال آمریکایی نیو انگلند پتریوتس را بررسی کند و استو زیچرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد. همچنین فصل اول سریال American Love Story قرار است داستان نامزدی و ازدواج جان اف کندی جونیور (پسر جان اف کندی) و کارولین بست تا مرگ غم‌انگیز آن‌ها در سواحل ماساچوست را بررسی کند.


منبع TVInsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده