نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹

فاش شدن تصویر و ویدیو جدید از سریال Moon Knight

به‌تازگی یک تصویر مفهومی و یک ویدیو از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Moon Knight با بازی اسکار آیزاک فاش و منتشر شده است.

به‌تازگی تصویری از سریال Moon Knight فاش شده که در آن اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه با لباس کامل این شخصیت قابل مشاهده است که ظاهرا او در حال مبارزه در یک ساختمان است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک تصویر و ویدیو جدید از سریال مون نایت فاش شده است. به‌تازگی کانسپت آرت یا تصویر مفهومی از سریال Moon Knight فاش شده که در آن می‌توان لباس و ظاهر کامل شوالیه ماه را مشاهده کرد که شنل این شخصیت نیز در این تصویر برخلاف تصویر فاش شده قبلی، قابل مشاهده است و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اسکار آیزاک در نقش شوالیه ماه در کانسپت آرت سریال Moon Knight

لباس مون نایت درواقع با الهام از نسخه Earth X طراحی شده که به‌نظر می‌رسد منبع الهام اصلی آن نیز بوده است. درواقع ظاهرا مارول به‌دنبال استفاده گسترده از موارد ماوراءالطبیعه در سریال Moon Knight است که لباس مومیایی شکل آن به خوبی به ریشه این شخصیت در مصر اشاره می‌کند. درواقع این طرحی متفاوت در مقایسه با بسیاری از آثار ابرقهرمانی است و نشان می‌دهد حداقل در ظاهر مارول تصمیم نداشته صرفا مسیر آثار قبلی خود را پیش بگیرد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Moon Knight همچنان در بوداپست در کشور مجارستان ادامه دارد، اما تا به امروز تصویری از پشت صحنه سریال فاش نشده بود. حالا ویدیویی از پشت صحنه سریال مون نایت در بوداپست منتشر شده که در آن شاهد حضور مون نایت هستیم که قابل انتظار است بدلکار در این صحنه به‌جای اسکار آیزاک حضور داشته باشد. در طول این ویدیو ظاهرا شاهد یک صحنه تعقیب و گریز هستیم و شوالیه ماه هم در ادامه به بالا ساختمان می‌رود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز مشاهده کنید:

اسکار آیزاک، ایتن هاوک و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت. 

سریال Moon Knight قرار است در ۶ قسمت که مدت زمان هر قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه خواهد بود، تولید و در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده