نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰

دث استروک در ابتدا قرار بود رهبر تیم اصلی فیلم The Suicide Squad باشد

طبق تصاویر فاش شده، جیمز گان در ابتدا ظاهرا در نظر داشته تا از دث‌استروک برای رهبری تیم دوم جوخه انتحاری در فیلم The Suicide Squad استفاده کند.

مدتی می‌شود که فیلم The Suicide Squad در سالن‌های سینما و HBO Max اکران شده است، اما با وجود نقدهای مثبت منتقدان و تماشاگران، فیلم جدید دنیای دی سی عملکرد ضعیفی در گیشه داشته و حتی آمارش در HBO Max ضعیف‌تر از فیلم Mortal Kombat بوده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از پشت صحنه ساخت قسمت جدید فیلم Suicide Squad فاش شده که از احتمال حضور یکی از شخصیت‌های معروف دنیای DC در برنامه اولیه این فیلم می‌دهد.

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم The Suicide Squad فاش شده که در آن شاهد کانسپت آرت جالبی هستیم که نشان می‌دهد جیمز گان در ابتدا تصمیم داشته تا دث‌ استروک را به‌عنوان رهبر تیم دوم جوخه انتحاری در فیلم استفاده کند که درنهایت به دلایلی نامشخص، شخصیت بلاداسپورت با بازی ادریس البا جایگزین این شخصیت شده است. در این تصویر دث‌استروک درکنار پیس‌میکر، کینگ شارک، پولکا دات من و رت‌کچر ۲ قابل مشاهده است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

جیمز گان در حال توضیح استوری بردها و فیلمنامه فیلم The Suicide Squad

تیم دوم اولیه جوخه انتحاری جیمز گان فیلم The Suicide Squad  به رهبری دث استروک

کانسپت آرت دث استروک در پشت صحنه فیلم The Suicide Squad

البته در حال حاضر مشخص نیست که جو منگنیلو، بازیگر نقش دث‌استروک در فیلم Justice League قرار بود در فیلم The Suicide Squad نیز حضور داشته باشد یا خیر، اما منگنیلو در هر دو نسخه فیلم لیگ عدالت حضور داشت و حتی در نسخه Snyder Cut دث‌استروک دارای تصاویر جدید و بیشتری بود. همچنین شاید جالب است بدانید که منگنیلو در برخی از پیش‌نویس‌های فیلمنامه فیلم Suicide Squad به کارگردانی دیوید آیر نیز حضور داشت و قرار بود نقش دث‌استروک را بازی کند که در نسخه نهایی فیلمنامه حذف شد.

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشته است. گان همچنین هم‌اکنون در حال ساخت سریال Peacemaker با بازی جان سینا برای شبکه HBO Max است که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۲ پخش شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده