نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶

تایید بازگشت اما استون در فیلم Cruella 2

برخلاف حواشی هفته‌های اخیر، اما استون رسما پس از توافق با والت دیزنی قرار است باری دیگر نقش کروئلا دویل را در فیلم Cruella 2 بازی کند.

خرداد امسال بود که فیلم Cruella به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و ازطریق دیزنی پلاس منتشر شد که البته کاربران دیزنی پلاس برای تماشا این فیلم باید ۳۰ دلار بیشتر ازطریق برنامه Premier Access پرداخت می‌کردند. در ادامه اخباری مبنی‌بر ساخت دنباله این فیلم منتشر شد که در آن زمان بازگشت اما استون برای بازی در نقش کروئلا دویل مشخص نبود. همچنین طی هفته‌های گذشته شاهد حواشی شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی برای اکران همزمان فیلم Black Widow روی دیزنی پلاس بودیم که شایعاتی مبنی‌بر شکایت احتمالی استون نیز شنیده می‌شد.

حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اما استون قرار است باری دیگر نقش کروئلا دویل را در فیلم Cruella 2 بازی کند. ددلاین از توافق استون با دیزنی برای دنباله فیلم Cruella خبر داد که در ادامه دیزنی به‌صورت رسمی تایید کرد که استون برای بازگشت در این فیلم قرارداد نهایی امضا کرده است. براساس بیانیه دیزنی، ساخت فیلم Cruella 2 و امضا این قرارداد پس از موفقیت اکران همزمان فیلم Cruella در سالن‌های سینما و دیزنی پلاس ازطریق Premier Access اتفاق افتاده است.

اما استون در فرش قرمز فیلم Cruella

فیلم کروئلا که با بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده، تا به امروز بیش از ۲۲۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۸۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۳۶.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. البته آماری از میزان درآمد این فیلم در دیزنی پلاس منتشر نشده، اما طبق برآورده اولیه فیلم Cruella تاکنون حدود ۵۰ میلیون دلار روی دیزنی پلاس فروش داشته است که می‌تواند آمار خوبی برای این فیلم باشد.

علاوه‌بر استون، انتظار می‌رود که کریگ گیلسپی برای کارگردانی و تونی مک‌نامارا برای نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Cruella بازگردند. فیلم کروئلا درواقع اسپین‌آف و پیش درآمد لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود و به گذشته و ریشه شخصیت کروئلا دویل با بازی اما استون می‌پردازد. اتفاقات فیلم Cruella در دهه ۷۰ میلادی و در شهر لندن جریان دارد و این فیلم توانسته نقدهای مثبتی را نیز از منتقدان و تماشاگران دریافت کند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده