نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۶

اولین تریلر سریال ترسناک جدید نتفلیکس و سازنده Haunting of Hill House

شبکه نتفلیکس اولین تریلر سریال Midnight Mass، اثر جدید مایک فلنگن را منتشر کرده که در پایان تاریخ پخش این سریال ترسناک مشخص شده است.

 در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) منتشر شد. این سریال ترسناک درواقع سریال جدید مایک فلنگن، سازنده سریال The Haunting of Hill House و سریال The Haunting of Bly Manor است که در طول آن شاهد جزیره محل اتفاقات سریال هستیم. سریال Midnight Mass داستان جزیره‌ی دورافتاده و متروکی را روایت می‌کند که ساکنین آن پس از بازگشت یک جوان رسوا شده و ورود یک کشیشِ جوان، باجذبه و مرموز با وقایع شگفت‌انگیز و نشانه‌های ترسناکی مواجه می‌شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان این تریلر مشخص شد که سریال Midnight Mass در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. مایک فلنگن وظیفه ساخت، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است که این سریال ترسناک قرار است در ۷ قسمت تولید و منتشر شود. مراحل تولید سریال Midnight Mass در شهر ونکوور در کشور کانادا انجام شد و فلنگن وظیفه کارگردانی تمامی هفت قسمت این سریال ترسناک را بر عهده داشته است. این سریال بخشی از قرارداد چندجانبه شبکه نتفلیکس با فلنگن و استودیو Intrepid Pictures است. 

رابرت لانگ‌استریت، آنابت گیش، هنری توماس، مایکل توروکو، سامانتا اسلوین، راهول ابوری، کریستال بلنت، مت بیدل، الکس اسوئی، راهول کولی، کریستین لمن، ایگبی رینی، زک گیلفورد، کیت سیگل، همیش لینکلیتر و آنارا شپرد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Midnight Mass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فلنگن در ادامه همکاری موفقش با نتفلیکس در حال ساخت سریال The Midnight Club برای این شبکه است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال به‌تازگی به پایان رسیده است. انتظار می‌رود این سریال ترسناک در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده